Firma uspořádala srovnávací test traktorového zimního pláště Hakkapeliitta Tri a klasického pláště. Vzniklo tak zajímavé video, které ukazuje přednosti zimního pláště v reálných podmínkách. Plášť použitý ve srovnávacím testu lze používat i celoročně, což je výhodné zejména pro poskytovatele komunálních služeb. Firma Nokian Tyres byla první na světě, která začala vyrábět zimní pláště i pro traktory.
Plášť Nokian Hakkapeliitta Tri nabízí větší boční stabilitu v porovnání se zemědělskými plášti. Jak je na srovnávacích videích vidět, v zatáčce zimní pláště poskytují větší stabilitu, a to díky svému vzorku, který umožňuje se "přilepit" na sníh či led. Mezi výhody také patří lepší trakce na ledě, ale i komfort jízdy.Špatné vlastnosti klasického pláště na ledě
O výhodách zimních plášťů není pochyb, což dokazoval další test, jízda do vrchu po zasněženém a zledovatělém kopci se zastavením. Se zimním pláštěm byl rozjezd bezproblémový, a to i na ledě, bez žádného uklouznutí. Poté přišel na řadu klasický plášť. Výsledek asi nebyl překvapující. S klasickým pláštěm nebylo možné vyjet kopec ani při plné rychlosti.
A v čem tkví know how zimního pláště Hakkapeliitta Tri? Pláště Hakkapeliitta Tri mají totiž patentovanou technologii Twin Block, která umožňuje vynikající stabilitu a trakci. Plášť disponuje vysokým počtem příčných hran, které na kluzké vozovce zajišťují dobrý záběr.Na závěr ještě přikládáme video, kde se přetahují traktory. Jeden má obuté pláště Hakkapeliitta Tri, druhý klasické. Výsledek není potřeba komentovat. S tímto pláštěm byl stanoven světový rekord - nejrychlejší traktorNový světový rekord pro nejrychlejší traktor byl dosažen ve spolupráci mezi firmami Nokian Tyres a Valtra.Firmy Nokian Tyres a Valtra vytvořily nový světový rekord - nejvyšší rychlost pro traktor: 130,165 km/h!Na traktor Valtra T234 byly jako první na světě obuty zimní pneumatiky pro traktory Nokian Hakkapeliitta TRI (440 / 80R28 151D a 540 / 80R38 167D). Více informací