Zejména v oblasti motorů se zdvihovým objemem menším než čtyři litry zůstává poptávka na trhu velmi vysoká. Společnost Deutz také dosáhla dalšího pokroku v realizaci své vodíkové strategie a připojila se k výzkumnému projektu konsorcia HyCET (Hydrogen Combustion Engine Trucks). Jejím cílem je prokázat potenciál udržitelnosti nákladních vozidel se spalovacím vodíkovým motorem v dopravní logistice. Mimo jiné se vyvíjejí dva 18tunové nákladní automobily, ve kterých bude použit vodíkový motor DEUTZ TCG 7.8 H2. Jejich praktická použitelnost bude následně testována v běžných logistických provozech BMW Group a Deutz. Investiční objem výzkumného projektu, který bude trvat čtyři roky, činí celkem 19,5 milionu eur.
Z regionálního hlediska se ve sledovaném období výrazně zvýšil počet objednávek v Severní a Jižní Americe a v Asii a Tichomoří, zatímco v regionu EMEA mírně poklesl. Zatímco v oblasti manipulace s materiálem, zemědělských strojů, stacionárních zařízení a služeb byl v některých oblastech zaznamenán dvouciferný procentní nárůst, příjem zakázek na stavební stroje a ostatní zařízení byl výrazně nižší než v předchozím roce.
S celkovým počtem 169 352 prodaných motorů dosáhla skupina Deutz ve sledovaném období nárůstu prodeje o 16,5 %.