„Abychom mohli sledovat měnící se návyky našich zákazníků, kteří jsou stále častěji zdrojem informací, rozhodli jsme se přejmenovat a reorganizovat produkty a řady,“ řekl Nicolas Millet, manažer marketingu.
S novými názvy přichází i optimalizované webové stránky. Z nových názvů bude patrné, k čemu je stroj určen a v jaké verzi je. Webové stránky budou mít konfigurátor, podle kterého si bude možné vybírat stroje v závislosti na výkonu traktoru. On-line konfigurátor je k dispozici jak zákazníkům, tak prodejcům a partnerům. Nový web je k dispozici v šesti jazycích a nabízí 80 000 možných konfigurací stroje.
Grégoire Besson razantně mění svůj marketing a komunikaci. Nedávno zrušil účast na světoznámém veletrhu SIMA v Pařížikvůli tomu, že se chce věnovat lokálním výstavám a být blíže zemědělcům.