Pneumatika Bridgestone VT-TRACTOR dostala do vínku speciální konstrukci VF („very high flexion“), která umožňuje velmi vysokou míru ohýbání bočnic, a vyspělý dezén. Díky tomu může být v porovnání se standardními pneumatikami provozována při nižším tlaku. Větší styčná plocha umožňuje zemědělcům sklízet větší úrodu, pracovat rychleji a převážet větší náklady při nižší spotřebě paliva – a to vše při současné ochraně půdy.
Lothar Schmitt, ředitel divize zemědělských pneumatik a pneumatik OTR ve společnosti, ke vstupu značky Bridgestone na evropský trh zemědělských pneumatik říká: „Filozofie, z níž vychází nová řada zemědělských pneumatik Bridgestone, se zaměřuje na dosažení dokonalé rovnováhy mezi efektivitou a ochranou životního prostředí v zemědělství. Pečeť ‚Soil Care by Bridgestone‘ je zárukou, že tyto pneumatiky umožní zemědělcům rychlejší, efektivnější, ekonomičtější a především ekologičtější práci. Tímto způsobem pomáháme zemědělcům dosahovat vyšších výnosů a vyšší produktivity jak v současnosti, tak i v budoucnosti.“
Vyšší úroda s menším utužováním půdy
Speciální profil patky pneumatiky Bridgestone VT-TRACTOR umožňuje větší míru ohýbání bočnic při nižším tlaku v porovnání se standardními pneumatikami a pneumatikami IF („improved flexion“). Nová pneumatika s konstrukcí VF („very-high flexion“) má při nižším tlaku vzduchu (0,8 baru) o 26 % větší styčnou plochu než hlavní konkurenti*, čímž se snižuje míra utužování půdy a zvyšuje úroda.
Vynikající trakce zvyšuje produktivitu
Bridgestone používá u pneumatiky VT-TRACTOR nový dezén, který minimalizuje prokluzování kol a narušování půdy. Výsledkem je vynikající trakce, která urychluje práci na poli. Testy společnosti Bridgestone** ukazují, že zemědělci, kteří jezdí na pneumatikách VT-TRACTOR, mohou za den obdělat o téměř celý hektar větší plochu v porovnání s ostatními hlavními konkurenty na trhu.
Nižší provozní náklady
Tato vynikající trakce umožňuje další snížení provozních nákladů v podobě úspory paliva na poli. V porovnání s konkurenčními pneumatikami provozovanými s tlakem 1,0 baru přináší pneumatika Bridgestone VF při tlaku 0,8 baru úsporu až 36 litrů paliva na 50 hektarů***.
Bridgestone VT-TRACTOR může také při stejné rychlosti jízdy převážet až o 40 % těžší náklad než standardní pneumatiky. To znamená menší počet potřebných jízd po silnici, z čehož plyne další snížení provozních nákladů.
Vyšší efektivita
Kromě toho mohou zemědělci s pneumatikou Bridgestone VT-TRACTOR ušetřit čas, protože nemusí zastavovat a měnit tlak při přejíždění z pole na silnici a zpět. Pneumatika VT-TRACTOR navíc usnadňuje ovladatelnost vozidla a zvyšuje jízdní komfort, což jsou důležité bonusy při celodenní tvrdé práci. Ohebnější konstrukce bočnic pohlcuje nárazy od nerovností vozovky, zatímco dezén s prodlouženými lamelami přispívá ke klidnější jízdě.
Cílovou skupinou nové řady prémiových zemědělských pneumatik Bridgestone jsou velké zemědělské podniky a velcí provozovatelé nejmodernějších vysokorychlostních zemědělských strojů. Pneumatika VT-TRACTOR je v současnosti nabízena na evropských trzích v rozměrech pro kola s průměrem ráfku 28 až 42 palců.
Bridgestone, světový lídr v segmentu zemědělských pneumatik
Bridgestone stojí již dlouhá desetiletí v čele segmentu zemědělských pneumatik prostřednictvím své legendární značky Firestone. Díky své dlouhé historii a skvělé pověsti je Firestone vedoucí světovou značkou zemědělských pneumatik se silnou přítomností v Evropě. Po nedávné modernizaci a rozšíření nabídky značky Firestone pokrývá Bridgestone v současnosti cca 95 % aktuální tržní poptávky po pneumatikách pro traktory. Nová pneumatika Bridgestone VT-TRACTOR uspokojí potřeby segmentu highendových zemědělských pneumatik.
*Na základě interních testů společnosti Bridgestone v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) s rozměry IF 600/70 R 30 a IF 710/70 R 42 (při tlaku 1,2 a 1,0 baru) a VF 600/70 R 30 a VF 710/70 R 42 (při tlaku 1,0 a 0,8 baru) s použitím technologie zobrazování rozložení tlaku XSENSOR™.
** Na základě interních testů společnosti Bridgestone v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) s rozměry IF 600/70 R 30 a IF 710/70 R 42 (při tlaku 1,2 a 1,0 baru) a VF 600/70 R 30 a VF 710/70 R 42 (při tlaku 1,0 a 0,8 baru) s použitím tažného a brzdícího traktoru simulujícího náklad.
***Na základě interních testů společnosti Bridgestone v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) s rozměry IF 600/70 R 30 a IF 710/70 R 42 (při tlaku 1,2 a 1,0 baru) a VF 600/70 R 30 a VF 710/70 R 42 (při tlaku 1,0 a 0,8 baru) s použitím metody objemového měření spotřeby paliva.