Jedná se o první takový systém na světě. Nafukovací vak o objemu 6 m³ je upevněn na horní části polyesterové nádrže o objemu 26 m³. Kapacita nádrže je tak stejná, jako u standardního modelu. Šířka nádrže je ale jen 2,1 m (standardní model má 2,6 m). Tím se značně snížila přepravní šířka do 3 m, a to i v případě, když se složí aplikátor o pracovní šířce 30 m, do pracovní polohy. Jízda se pak v Německu obejde bez zvláštního papírování a povolení.
První nafukovací nádrž na světě je od Vreda
Zveřejněno: 1. 7. 2017Flex Tank je název konceptu nafukovací nádrže, kterou vyvíjí holandská firma Vredo. Nádrž je navržena speciálně pro přísné německé předpisy, co se týče přepravní šířky. Systém je vyvinut pro samojízdné nosiče VT7028-3, které jsou schopny nést nádrže o objemu 32 m³.
Nové
Tatra získala dotaci na vývoj nákladního bateriového elektromobilu
Zveřejněno 20.4. Automobilka Tatra Trucks se v posledních letech vedle produkce standardních nákladních vozidel intenzivně věnuje i vývoji automobilů s alternativními typy pohonů. Nedávno se jí podařilo získat dotační titul z programu TREND Technologické agentury…
John Deere ve Zweibrückenu vyrobil 150.000 sklízecích mlátiček
Zveřejněno 19.4. Od roku 1964, kdy byl vyroben první stroj MD 150, bylo v německém závodě ve Zweibrückenu vyrobeno 150.000 sklízecích mlátiček John Deere. Nový model John Deere S7 byl pro tuto příležitost opatřen speciálním logem.
Vzduchové měchy pro vylepšení komfortu jízdy u traktorů New Holland a Case IH
Zveřejněno 19.4. Během sezóny zemědělských prací řidič často sedí v kabině traktoru déle než 60 hodin týdně. Jezdí po silnici, hrbolatém poli nebo lesních cestách. U traktorů koncernu CNHi (Case IH a New Holland) je možné vylepšit komfort jízdy montáží vzduchových…