Traktory během desetiletého testu odpracovaly 60 000 provozních hodin, což je průměrně více než 3 150 hodin na traktor. Jako palivo sloužil řepkový olej. Při testu bylo ušetřeno celkem 500 000 litrů fosilní nafty a 1 500 tun vypuštěného CO2.
Kritici dlouho poukazovali na to, že řepkový olej škodí moderním motorů se vstřikováním Common Rail. Nyní se prokázalo, že to není pravda. Testované motory měly právě systém Common Rail a řepkový olej nezpůsobil žádné problémy. Podle výzkumníků, traktory nevykazují žádné celkové vyšší opotřebení, ani opotřebení systémů na dodatečnou úpravu spalin, jako je EGR a SCR.
Řepkový olej pro takové použití ale musí plnit určité požadavky. Palivo musí odpovídat normě DIN 51605. Dále je důležité, aby palivo z řepkového oleje obsahovalo méně než 3 mg/kg fosforu a méně než 1 mg/kg hořčíku a vápníku. Při vyšších úrovních těchto látek může dojít k poškození systémů na dodatečnou úpravu výfukových plynů. Dále musí být častěji měněn motorový olej traktoru. Traktor, který používá řepkový olej jako palivo, musí měnit olej a filtry nejpozději po 500 až 750 hodinách.