Pro tiché a pohodlné pracoviště je nyní k dispozici nová prémiová komfortní kabina s vylepšenou zvukovou izolací. Další zvýšení komfortu zajišťuje nové prémiové sedadlo řidiče. Kožené sedadlo s extra vysokým opěradlem, aktivní ventilací, vyhříváním a vzduchovým odpružením s nastavitelnou absorpcí nárazů nabízí řidiči uvolněné pracoviště. Kožený potah sedadla umožňuje snadné a rychlé odstranění nečistot. Součástí vybavení nové kabiny jsou také další funkce včetně velké chladicí skříňky a rádia se sadou hands-free. Stěrače čelního skla a žaluzie na všech oknech zajistí příjemný výhled za deště a slunečního svitu.
Dva asistenční systémy založené na „GRIMME-Speedtronic“ zajišťují, aby sklízeč mohl vždy pracovat v optimálním režimu mezi výkonem a ochranou plodin. Systémy "Speedtron-ic-Web" a "Speedtronic-Elevator" se postarají o automatické nastavení rychlosti sklízení. Obsluha je osvobozena od ručních kontrolních úloh, a proto se může plně soustředit na celý proces sklizně.
Od roku 2020 patří mezi standardní výbavu mazání řetězu v zásobníku. Obě verze Varitron 470 jsou vybaveny moderním, silným šestiválcovým dieselovým motorem Mercedes-Benz se zdvihovým objemem 10,7 l. Výkon se navýšil ze 435 hp/320 kW na 460 hp/340 kW. Motor plní emisní normu Stage V.
Standardně jsou všechny samojízdné sklízeče Grimme vybaveny telemetrickou jednotkou, která umožňuje připojení k zákaznickému portálu myGRIMME. V kombinaci se softwarovým modulem „myJobs“ je systém schopen automaticky rozlišovat mezi režimem silnice a pole. Ruční zadávání dat již není nutné. To šetří cenný pracovní čas a minimalizuje možné chyby. Po dokončení práce obdrží uživatel podrobný přehled včetně všech důležitých parametrů, jako je například spotřeba paliva, čas apod. Pokud uživatel používá certifikovaný zemědělský software farm man-agement information system (FMIS), je možné tento software propojit pomocí platformy pro výměnu dat agrirouter s myGRIMME. Je pak možné poslat data zařízení a GPS ze stroje do FMIS.