Upravené tahače pro provoz v zemědělství už nabízí Mercedes-Benz, Tatra či Man. Nyní se přidává Volvo. Tato kategorie vozidel je stále více oblíbená jak u nás, tak v západních zemích. Pokud opravdu chce majitel takový vůz používat při běžných zemědělských aplikacích (nejen v dopravě), mělo by vozidlo mít speciální úpravy. Úpravy na vozidle většinou provádí externí společnost. V tomto případě společnost A+T Nutzfahrzeuge GmbH postavila na základě vozidla Volvo FMX speciál - Volvo FMX540 4x4 Multitruck. A co všechno má ve výbavě?
Tahač je vybaven jak předním, tak zadním závěsem o kapacitě 3,5 t, respektive 2,2 t, nechybí ani dvouokruhová hydraulika. Pro dostatečný přehled o dění před a za vozidlem je instalován kamerový systém (vpředu i vzadu). Vzadu se nachází též PTO (1000 otáček) pro pohon příslušenství a závěsový systém K80. Vpředu mají široké pneumatiky rozměr 445/65R22.5 a vzadu 600/50R22.5. Samozřejmostí je možnost regulace tlaku v pneumatikách.
Jak je z výše vyjmenované výbavy patrné, tahač se uplatní nejen v dopravě ve spojení s návěsem, ale i například v agregaci s obřím lisem a velkoobjemovým víceúčelovým návěsem.
A+T Nutzfahrzeuge GmbH vyrábí jednotlivé návěsy, výměnné nástavby, skříňové nástavby a mnoho dalšího. Provádí též již zmíněné individuální úpravy vozidel Volvo, ale také Renault. Tak se třeba někdy dočkáme i zemědělské verze Renaultu.