Holding CZECHOSLOVAK GROUP dává tradičním českým a slovenským značkám novou perspektivu i pevné zázemí. Avia několik let nevyráběla a nyní se má stát dalším prosperujícím podnikem, tak jako v případě úspěšné Tatry. Indický vlastník, který původně automobilku Avia vlastnil, sice její výrobu převedl do Indie, ale o výrobní kapacity se staral nadále. Takže nezbytný servis vozidel zákazníků probíhal. CSG tedy bude pokračovat v dobrých vztazích se zákazníky i partnery.
Automobilka se nyní připravuje na opětovné spuštění výroby vozidel modernizované řady D. „Na vozy se vrátí tradiční logo, které se používalo do doby, než firmu převzala indická skupina Ashok Leyland,“ řekl Petr Rusek, člen představenstva CSG. Automobilka by měla produkovat stovky vozidel, jak řekl majitel CSG Jaroslav Strnad: „V tuto chvíli počítáme s výrobou několika stovek vozů ročně, a pokud půjde vše dobře, mohli bychom se časem dostat třeba na hranici tisíc aut ročně.“
Areál v Letňanech, kde se původně vozidla Avia vyráběla, je tedy příliš velký a ekonomicky nerentabilní. Vždyť odtud sjíždělo tisíce vozů ročně. Výrobní prostory CSG v Přelouči jsou lépe dimenzované.
Navíc v Praze se nedostává kvalifikovaných pracovních sil, naprostá většina bývalých zaměstnanců společnosti AVIA již dlouhodobě působí na jiných pracovištích, jejich návrat tedy není možný. Podle Petra Ruska se výrobní sestavy a linka přestěhují do Přelouče do konce tohoto roku. O budoucnosti výrobního areálu v Letňanech ještě není rozhodnuto.