Sídlo BKT prošlo zásadní rekonstrukcí. Sídlí tam marketing, management, logistika a technická podpora. Ve srovnání se starými prostory získali zaměstnanci 500 metrů čtverečních navíc. Školení a konference se konají ve zcela novém sále s kapacitou 50 osob.
Podle BKT je nové sídlo symbolem „Next Level“, což je strategie, s níž chce výrobce pneumatik prokázat, že vývoj probíhá rychle (například pneumatik pro traktory).
Evropa je pro BKT důležitým trhem. Až 50 % produkce míří právě sem. V uplynulém účetním roce překročil celosvětový obrat BKT 800 milionů eur (900 milionů dolarů).
BKT také staví nový výrobní závod v Americe. Ambiciózní projekt si vyžádá investici ve výši 100 milionů dolarů. Budou tam vyráběny všechny druhy pneumatik pro zemědělskou a stavební techniku. Vzhledem k tomu, že se americký trh stává stále více populárním, rozhodla se společnost BKT zde zřídit plně řízenou dceřinou společnost s výrobní kapacitou 20 000 t/rok.