„Již několik měsíců usilovně pracujeme na zlepšování a vývoji produktů a procesů, abychom značku Goldoni dostali na vyšší úroveň kvality, inovací, péče o prodejce a zákazníky,“ uvádí Goldoni v tiskové zprávě.
Společnost oficiálně zahájila redesign svého loga na digitálních platformách a na výrobcích. Značka má nový emblém, který je připraven provázet společnost v druhém století jejího života. „Naše logo odráží naše hodnoty: Vyjadřuje oddanost tradici značky a zároveň inspiraci pro budoucnost. Linie velikostí navazují na tvar kapot z minulosti a spojují se s prací na farmě, s orbou půdy. Navíc design odkazuje na logo společnosti Keestrack. Typické červené zbarvení zajišťuje rozpoznatelnost značky,“ uvádí Goldoni.
Kromě loga bude celá strategie značky odpovídat základním hodnotám nové strategie společnosti Goldoni Keestrack, včetně podpory komunikace a dialogu s partnery a zákazníky.