Výrobce Hardi již dříve oznámil, že bude počítat už pouze s motory Cummins. Motory Deutz byly v postřikovačích řady Alpha. Tento krok společnost zdůvodnila tím, že je to kvůli nové emisní normě Stage V.
Hardi bude využívat motory Cummins B4.5, B6.7 a L9, přičemž maximální výkon šestiválcového motoru L9 o objemu 8,9 litrů se zvýšil ze 400 koní na 430 koní, při současném přidání 13% maximálního točivého momentu. Motory Cummins dokážou přizpůsobit výkon motoru a točivý moment konkrétním provozním požadavkům s využitím interních technologií, jako je turbodmychadlo a dodatečná úprava výfukových plynů. Navíc mají motory vyšší výkon ve srovnání s motory plnící Stage IV. Dodatečné zpracování výfukových plynů probíhá v samostatné jednotce s filtrem pevných částic a katalyzátorem SCR.
Společnost Cummins dokáže dodávat i motory s emisními úrovněmi 3A pro Austrálii a Rusko, kde Hardi též působí.
První motory Cummins budou k dispozici u modelů samojízdných postřikovačů Alpha, Saritor a Rubicon během třetího čtvrtletí roku tohoto roku.