Rozlehlé australské lány si vyžadují propracovanou logistiku přepravy zrna od sklízecích mlátiček. V Evropě je běžné, že od sklízecí mlátičky odváží zrno traktor s překládacím vozem, který jede na okraj pole a tam naplní například kamion, který jede dál například do sila. Vzhledem k tomu, že se na australských polích pohybuje daleko více sklizňových strojů a odvozních souprav, traktory s překládacími vozy by nestačily. Proto se uplatňuje ještě jeden, větší a speciální překládací vůz, který stojí na okraji pole a plní kamiony.
Australský výrobce Coolamon vyrábí jak klasické překládací vozy, tak ty největší. Nejnovějším přírůstkem je model s jednoduchým označením 200T. Obří překládací vůz má délku 22 metrů, je 4 metry vysoký a 4,5 metrů široký. Jeho váha činí přes 30 tun. S vozem se nejezdí po poli, ale stojí se na okraji pole. Jedná se o překladiště a slouží jako mezičlánek mezi menšími překládacími vozy a kamiony, které dopravují obilí na konečné místo určení. Je-li vůz napůl plný, lze s ním ještě jezdit. S plným vozem se naopak nedoporučuje jezdit, protože se překročí maximální přípustné zatížení pneumatik.
Pro vykládku obilí do kamionů slouží hydraulicky sklopný šnek o průměru 510 mm. Pro přepravu zrna zezadu dopředu je ve spodní části ložné plochy umístěn druhý šnek. Lze také rozdělit celý vůz na dvě části a každou vyložit samostatně nebo smíchat. To je z toho důvodu, aby bylo možné různě kvalitní obilí nemíchat a vyhovět požadavkům na kvalitu zrna. Nechybí ani obří krycí střecha – též rozdělená na části. Přepravník stojí více než 385 000 eur bez DPH a jak je na fotografiích vidět, lze jej agregovat s klasickými traktory o výkonu i 250 koní.