Cargo-TRACK není úplně nový koncept, svět jej zná už řadu let. Nikdy se moc na trhu neprosadil. Dokonce byl před lety k vidění na brněnské zemědělské výstavě.
Současný model je poháněn motorem Iveco Cursor 13 o výkonu 450 koní. Stroj je vybaven 16stupňovou převodovkou, která může pracovat buď v automatickém, nebo poloautomatickém režimu. Všech osm kol je poháněno. Výkon je rozdělen mezi přední a zadní nápravy. Cargo-TRACK je standardně vybaven systémem ABS (Anti-lock Braking System) a elektronickým systémem pro kontrolu stability. Nejvyšší rychlost stroje činí až 80 km/h . Brzdění probíhá prostřednictvím vzduchového systému se dvěma nezávislými okruhy.TIP: „Nechtěl jsem mít v podniku tuctový výrobek, tak jsem si jej vyrobil“
Stroj je nosičem, takže mimo silážní korby může nést cisternové nástavby či rozmetadla. Kabina stroje pochází z produkce New Holland a je umístěna velmi vysoko, což není moc dobré na úzkých silnicích, kde jsou větve.