Součástí strategie je rovněž zaměření se na novou skupinu zákazníků a rozvíjet vlastní aktivity a výstavy. Massey Ferguson tvrdí, že bude mít nejdříve omezenou účast na veletrzích a v budoucnu je vynechá úplně.
Nový prodejní a marketingový přístup bude zahájen na italském veletrhu EIMA tento týden. Návštěvníci na veletrhu uvidí na stánku pouze dva traktory. Za to budou použity nejnovější technologie, včetně virtuální reality, která umožní návštěvníkům, aby se dozvěděli více o celé řadě produktů MF. Stejná strategie bude zvolena i příští rok na veletrhu SIMA a AGRITECHNICA.
Massey Ferguson dále uvádí, že tradiční veletrhy již nejsou životaschopné a neodpovídají potřebám zákazníků. Ti už se na veletrhu ani nerozhodují, zda stroj koupí nebo ne.
Massey Ferguson nabízí celou škálu techniky, proto by na veletrhu musela být k dispozici celá hala. Současně však vnitřní expozice neumožňují si stroje vyzkoušet.
Massey Ferguson se nově bude soustředit na lokální akce, předváděcí dny a turné. Nyní je spuštěna registrace na evropské turné Massey Ferguson Experience Tour, které začne v Itálii na jaře 2019 a navštíví také Francii, Velkou Británii, Německo a Španělsko.
Massey Ferguson není jediný, kdo takto zamýšlí. Například na veletrhu SIMA příští rok bude chybět výrobce Grégoire-Besson, a to úplně ze stejného důvodu.