Lorenzo Ciferri, marketingový ředitel Trelleborg – lesnické a zemědělské pláště, uvedl: „Bez ohledu na stav půdy, aktuální počasí nebo rozmanitost terénu farmáři musí jít na pole, aby mohli zasít, zorat nebo sklidit. Ať již je horké léto, nebo zimní mrazík, ať již je pole rozbahněné, nebo se farmář na novou lokalitu přesouvá po silnici, pláště Mitas pracují spolehlivě a efektivně. Mitas nabízí kvalitu a odolnost, na kterou se zemědělci mohou spolehnout.“
Dále dodal: „Technický pokrok a nové trendy v zemědělství přinášejí farmářům mnohé výhody, ale také na ně kladou větší nároky například v tom, aby zvolili správné pneumatiky pro daný úkol. To je také důvod, proč hlavní motto naší kampaně zní ,Spolehlivé pneumatiky pro měnící se svět‘.“
Mitas nabízí širokou paletu zemědělských pneumatik, které jsou navrhovány a konstruovány tak, aby splňovaly potřeby zemědělců. Nabídka pneumatik Mitas sahá od výkonných traktorových plášťů, přes mohutné pneumatiky pro kombajny a šetrné flotační pláště, až po pneumatiky pro postřikovače, municipální traktory a nakladače používané v zemědělství. Jsou ideálním partnerem pro všechny zemědělské práce, neboť zaručují optimální otisk, záběr i jízdní komfort.
Lorenzo Ciferri uzavírá: „Obdivujeme tvrdou práci farmářů, a proto vyrábíme výkonné pneumatiky, na které se zemědělci mohou spolehnout, a to za každých okolností. Stavíme na našem know-how a opíráme se o naše zkušenosti, které sahají až do roku 1932.“
Kreativu kampaně „Spolehlivé pneumatiky pro měnící se svět“ navrhla pražská pobočka agentury Leo Burnett. Mitas bude kampaň používat především v tisku a online s přesahem do PR a sociálních médií.