Jedná se o nosič nářadí SynTrac. Stroj dokáže uhánět rychlostí až 80 km/h. Navíc je celoodpružený. Mezi nově použité technologie patří možnost agregace nářadí do předního a zadního závěsu během jedné minuty.
Při vývoji prototypu se konstruktéři inspirovali u kamionů a traktorů. Všechny přednosti spojily do jednoho stroje a vznikl SynTrac. Pokud si myslíte, že se opět jedná o koncept využívající k pohonu elektřinu, vyvedeme vás z omylu. Stroj je osazen motorem CAT C9 o objemu 9,3 litrů, který produkuje 420 koňských sil a plní aktuální emisní předpisy. I když se jedná o prototyp, v roce 2020 by měla přijít na trh produkční verze. Použitá pohonná jednotka tomu nasvědčuje.
Přídavná náprava a motor
SynTrac je nabitý funkcemi a vstupuje do kategorie high-tech strojů. Ve výbavě má například možnost automatického připojení hydraulických spojek, elektrických přípojek, vzduchových přípojek, zásuvky pro napájení vpředu i vzadu a ISOBUS kompatibilitu. Základní verze stroje bude mít čtyři kola, obě nápravy řiditelné. Ke stroji bude možné připojit další řiditelnou nápravu, za kterou bude možné připojit nářadí. Pokud by nestačil výkon 420 koní, dále se bude moci připojit přídavný motor tzv. 'power-bank', což se prý využije třeba v Rakousku při odklízení sněhu, kdy je potřeba vysoký výkon pro frézu.
Stroj váží 10,3 tuny a hydraulika poskytne až 250 litrů za minutu.
„Zatím je to prototyp, ale očekáváme, že bude na trhu do roku 2020, a myslím, že cena skončí na 340.000 eur" upozornil vedoucí výroby.