Autonomní postřikovač Global Unmanned Spray System (GUSS) je osazen plně integrovaným motorem QSB6.7 o výkonu 173 hp (129 kW), motor dodala společnost Cummins. Motor disponuje systémem recirkulace spalin a vysokotlakým palivovým systémem Common Rail. Motor QSB6.7 zajišťuje čisté a účinné spalování a maximalizuje dobu provozu autonomního stroje.
Cummins tvrdí, že neuvěřitelně inovativní odvětví zemědělství poskytuje fantastickou platformu pro autonomii, zejména pokud jsou hlavními cíli vyšší provozní efektivita a vyšší produktivita. Integrování ultračistých vznětových motorů s autonomními vozidly je skvělým příkladem toho, jak se zemědělský průmysl pohybuje kupředu.
Záměrem autonomního vozidla je pomoci zmírnit pracovní problémy, kterým čelí zemědělský průmysl, a také zvyšovat efektivitu, přesnost a bezpečnost. Pomocí kombinace GPS, senzorů a softwaru může jeden zaměstnanec sledovat až 10 strojů GUSS současně. Nyní je v provozu sedm postřikovačů na středně velkých až velkých sadařství. Společnost založená v Kalifornii v současné době staví výrobní závod v Kingsburgu a výrobce očekává začátek prodeje těchto postřikovačů na konci tohoto roku.
Speciální design stroje byl zvolen proto, aby se vešel do řádků a nepoškozoval stromy. Designu musel vyhovět i Cummins, aby se motor do stroje vešel. GUSS využívá laser, který okamžitě zastaví vozidlo, když se před ním objeví osoba nebo předmět. Jako záloha laseru slouží dotykový nárazník, který v krajní nouzi vozidlo zastaví. GUSS je též vybaven kamerou, která živě přenáší obraz obsluze do kontrolního vozidla. Kontrolní vozidlo se používá k monitorování několika postřikovačů najednou. Rádiové signály jsou nepřetržitě přenášeny mezi vozidlem a postřikovacím zařízením, které vysílá údaje o poloze a další informace, které má obsluha sledovat.
Kořeny společnosti GUSS lze vysledovat až do roku 1982. Počínaje rokem 2007 vynálezce přemýšleli nad postřikovačem bez řidiče. Společnost se setkala s mnoha problémy během vývoje stroje. GPS totiž často nefungovala mezi stromy.