Zákazníci mohou získat přístup k informacím o jejich stroji, jedná se například o úroveň paliva, pozici GPS, signalizační kanály, výukové programy apod., a to prostřednictvím svého smartphonu nebo počítače. Majitel traktoru může také sdílet přístup k datům stroje u svého servisního technika, který může informace použít k tomu, aby navrhl údržbu traktoru či diagnostiku.
Po rozšířené pilotní fázi je služba nyní komerčně dostupná pro traktory řady N a T a od roku 2019 nově pro traktory řady A a S.
Systém Valtra Connect je zahrnut v maloobchodní ceně nových traktorů a služba je zdarma na první tři roky. Systém může být rovněž dodatečně nainstalován na vybrané modely Valtra.
Zákazníci Valtra, kteří si zakoupí nový stroj, mohou rovněž volit smlouvu o prodloužené záruce v rámci Valtra Care - nabízí ochranu před neočekávanými náklady na opravy, které nesouvisejí s běžným opotřebením. Tato smlouva je k dispozici na většině evropských trzích (5 let nebo 6000 mth). Pro maximální provozní dobu, zaručenou efektivitu a maximální zbytkovou hodnotu stroje, prodejci a zástupci společnosti Valtra, dále nabízejí balíček služeb Valtra Go, který zahrnuje všechny předepsané údržbářské práce do 10 000 mth.
Valtra také oznámila, že její traktory od roku 2019 plní nejnovější emisní normu Stage V a modelová řada A dostala novou převodovku HiTech 4.