Sklízeč cukrové řepy byl inovován spíše v menších oblastech. Největší změnou je motor MTU od Mercedesu. Stroj má výkon 653 koní a při nižších rychlostech je motor daleko výkonnější. Vzhledem k tomu, že stroj obvykle pracuje v nižších otáčkách, spotřeba paliva je snížena až o tři procenta. Doplňovat se však musí kapalina AdBlue.
Několik změn bylo provedeno též v přední části sklízeče. Kontrola hloubky byla vylepšena. Sondy před strojem, které pomáhají udržet stroj v příslušném řádku, byly také vylepšeny. Sklízeče se šesti nebo devítiřádkovými adaptéry získají kamerový systém Q-view, který poskytne pohled v rozsahu 360 stupňů. Použito je též LED osvětlení. Dále byl rozšířen automatický systém mazání a pohon vykládacího pásu byl vylepšen.
Nejvýraznější je nový vzhled sklízeče. Červené barvy pronikly do kabiny a na boky sklízeče.