Transform 2 Win je pětiletý plán, který začne platit od roku 2020 do roku 2024. Jeho cílem je především snížit provozní náklady. Navíc s plánem chce CNH Industrial zvýšit celosvětové prodeje o 5 %. Zároveň by se měly zisky zvýšit v roce 2022 o 8 % a v roce 2024 o 10 %.
CNH Industrial zastřešuje i výrobce nákladních vozidel Iveco a motorárnu FPT Industrial. Tyto dvě společnosti budou nově patřit do silniční divize a výrobci zemědělské a stavební techniky - New Holland, Case IH a Steyr budou patřit do terénní divize. Dalším cílem je rozšíření pozic značek Case IH, New Holland a Steyr. Kromě toho mají mít investice do digitalizace a automatizace prvořadý význam. Ačkoliv jsou aktivity rozděleny na silniční a terénní divizi, motorárna FPT Industrial bude nadále dodávat motory terénním strojům.
CNH Industrial také usiluje o to, aby existoval větší rozdíl mezi stroji Steyr, Case IH a New Holland. V dnešní době jsou to často stejné traktory s mírně odlišným vzhledem. To se má změnit. CNH Industrial se rozhodl značku Steyr posunout do prémiového segmentu traktorů. Koncern tak do značky hodně investuje. Traktory Steyr získanou prvotřídní vzhled a budou mimořádně vysoké kvality. Steyr ale nadále zůstane aktivní pouze v Evropě a vyrábět bude nadále jen traktory. Koncern dále uvedl, že je otevřen nabídkám partnerství s výrobci strojů, aby Steyr ještě více zaujal prodejce a zákazníky.
Case IH se stane plnohodnotnou vlajkovou lodí koncernu se zaměřením na velké zemědělské podniky a podniky služeb. Značka se musí také stát technologickým lídrem, proto budou stroje Case IH vybaveny nejnovějšími technologiemi. Zajímavé je, že koncern chce, aby byl v budoucnu za technologického lídra označován spíše New Holland. New Holland se zase zaměří na pěstitele ovoce, vinaře a chovatele hospodářských zvířat. Kromě toho bude nadále vyrábět sklízecí mlátičky, řezačky a lisy. Koncern též usiluje o to, aby se stal jedničkou na evropském trhu se sklízecími mlátičkami.
A to není vše, část rozpočtu na výzkum a vývoj bude investována do série traktorů s výkonem menším než 100 koní. Těchto traktorů musí být vyrobeno 100 000 ročně a nabízeny budou po celém světě.