Jízda s traktorovou cisternou vyžaduje velké zkušenosti obsluhy. U z části naplněné nádrže cisterny, při jízdě ve svažitém terénu či zatáčení při jízdě z kopce, může dojít k posunu těžiště. Při jízdě z kopce kapalina uvnitř cisterny dynamicky stéká dopředu a může negativně ovlivnit sklon cisterny a tím stabilitu. Firma Zunhammer proto vyvinula aktivní systém kompenzace sklonu určený pro cisterny přepravující zemědělské tekuté materiály – kal, statkové hnojivo apod.
Systém se snaží udržet cisternu ve vodorovné pozici (stejně jako systém vyrovnávání u některých sklízecích mlátiček). Zunhammer použil hydraulicky odpruženou nápravu s mimořádně dlouhým výkyvem. Prostřednictvím „elektronické vodováhy“ s vhodnou regulační technologií cisterna automaticky zůstává v „horizontální“ poloze.
„Zákazníci v horských oblastech a z alpského regionu stále více vyžadují řešení pro bezpečné používání cisteren ve svažitém terénu. Zároveň jsme nemohli upravit existující nápravy, museli jsme je kompletně přepracovat,“ vzpomíná Sebastian Zunhammer na začátek vývoje. Nový podvozek disponuje dlouhými nápravami, které upravují kompenzaci sklonu pomocí hydraulických válců. Levá a pravá strana cisterny se ovládá nezávisle na sobě přes nezávislé zavěšení.
Stále více výrobců aplikačních cisteren přichází s řešením v podobě hnací nápravy. S tím nyní přichází i Zunhammer, který tak vyhoví dalším požadavkům svých zákazníků, kteří provozují cisterny ve svažitém terénu. Hnací náprava snižuje prokluz traktoru a celkově nabídne vyšší průjezdnost terénem v mokrých podmínkách. Zunhammer nyní může cisterny vybavit hnací nápravou (cisterna má vlastní palubní hydrauliku). Volitelně může být tato náprava vybavena také systémem kontroly tlaku v pneumatikách.