U sklízecích mlátiček Axial-Flow 7250, 8250 a 9250 bude volitelně k dispozici automatický systém AFS Harvest Command. Tato technologie využívá šestnáct senzorů k nepřetržitému sledování sklizně. Systém nastavuje sedm různých parametrů, aby sklízecí mlátička maximalizovala svůj výkon. Systém se ovládá terminálem AFS Pro 700. Systém přijde vhod při sklizni pšenice, řepky, kukuřice či sóji.
Kdo zvolí základní variantu systému, bude AFS Harvest Command schopen automaticky nastavovat sklízecí mlátičku pro danou sklízenou plodinu. Tím se myslí nastavování různých komponentů, otáček ventilátoru či vůle rotorů apod. Řidič již nemusí individuálně upravovat jednotlivé položky.
Dále je k dispozici systém Feedrate Control, který reguluje rychlost na základě zatížení pro dosažení požadovaných výsledků nebo výkonu. Uživatel potřebuje pouze nastavit maximální zatížení motoru a rychlost vpřed.
Čtyři strategie sklizně
Vrcholnou verzí je plná automatizace AFS Harvest Command. Systém automaticky upravuje mlátící a čistící systémy a nechybí monitorování kvality zrna. Tato technologie spočívá v používání kamer a snímačů tlaku. Pokyny jsou poté odeslány do procesu automatického nastavení stroje. Řidič si může vybrat ze čtyř úrovní: Konstantní výkon sklizně (tuny sklízené za hodinu, pro přizpůsobení dopravní logistiky), Maximální rychlost (nesmí se překročit určité prahové hodnoty pro nečistoty, počet zlomených zrn nebo ztrát, Maximální zatížení (využije se při blížícím se špatném počasí, sklízecí mlátička se snaží minimalizovat nečistoty a počet poškozených zrn) a poslední úroveň se týká zejména semenářských společností, sklízecí mlátička upřednostňuje čistotu zrna.
Nová převodovka
Nová modelová řada sklízecích mlátiček 250 je vybavena novou převodovkou, která nabízí dva jízdní režimy – polní a silniční (od 0 do 18 km/h a od 0 do 25 km/h), přičemž lze mezi dvěma rychlostmi volit bez nutnosti zastavení. K mání je i nová uzávěrka diferenciálu, která nahradila mechanický pedál na podlaze.
Robustní dopravník
Case IH nabízí tři modely dopravníků, které se vyznačují především zdvihovou kapacitou 4,5, 5,2 a nyní 6,1 tun pro nejtěžší adaptéry. Inovovaný dopravník byl vyztužen a zesílen, takže zvládne nést těžké adaptéry pro sklizeň kukuřice.