Čelní kolové nakladače pro agro sektor
Dnes je 24.11. – svátek slaví Emílie

Challenger představuje sofistikované traktory MT400E střední kategorie

Aktualizováno: 2. 12. 2016

Challenger, globální značka korporace AGCO, představuje pět nových modelů řady MT400E. Řada pokrývá výkony od 120 do 160 koní s možností výběru ze tří převodovek, včetně TechStar™ (CVT), která je ideální pro všestranné použití v živočišné a rostlinné výrobě. K dispozici jsou tyto modely: MT455E (120 koní), MT465E (130 koní), MT475E (140 koní), MT485E (150 koní) a MT495E (160 koní).

Challenger

Lepší efektivita s multifunkčním joystickem

Traktory jsou vhodné pro ty, kteří chtějí traktor využít například k lisování, sečení a zpracování půdy. Je-li model vybaven převodovkou CVT a multifunkčním joystickem, pak se traktor nezalekne ani manipulace. Traktory řady MT400E jsou mimořádně efektivní a dobře se hodí pro manipulaci s materiálem. Prostřednictvím ergonomicky konstruovaným joystickem se snadno ovládají všechny funkce nakladače. Všechny ovládací prvky jsou v dosahu ruky. Traktory se hodí také pro komunální využití.

Tier4f bez filtru pevných částic

Traktory Challenger řady MT400E jsou osazeny čtyřválcovým dieselovým agregátem AGCO Power o zdvihovém objemu 4,9l. Emisní normu plní díky selektivní katalytické redukci (SCR). Servisní interval motoru je 600 hodin. Součástí motoru je nový Vistronic, který zajišťuje automatické chlazení a upravuje proudění vzduchu přes chladič v závislosti na provozních podmínkách. 

Jízdní komfort zajišťuje osvědčená přední náprava s odpružením a odpružená kabina.

Vysoká viditelnost z kabiny

Ergonomicky řešené ovládací prvky v kabině udrží vysokou efektivitu obsluhy. Dobře navržené ovládací prvky jsou o 50% větší a jasně osvětlené. V kabině nalezneme i informační obrazovku (SIS), která zobrazuje všechna důležitá data. Viditelnost z kabiny byla zlepšena díky tomu, že byl použit kompaktní systém pro regulaci emisí, tím pádem nikterak na výfukové části nezavazí.

Řada MT400E umožňuje regulovat otáčky volantu, za pomocí systému Fast Steering. Obsluha si jednoduše nastaví, kolikrát má zatočit volantem k plnému rejdu kol, což se hodí hlavně při manipulaci a na souvrati.

Všechny modely mají otáčky vývodového hřídele 540/1000 (PTO). S převodovkou TechStar CVT jsou k dispozici až čtyři možnosti otáček PTO včetně ekonomického provozu.

Autor: Milan Jedlička
Foto: Challenger

Tématické tagy