Podle marketingového ředitele společnosti John Deere, model W170, vykazuje až o 20 % vyšší produktivitu ve srovnání s předchůdcem, modelem W155. Vysokou produktivitu má prý na svědomí motor John Deere o objemu 4,5 l a výkonu 170 koní, který známe z malých traktorů John Deere řady 5R a 6R. Motor je spojen s hydrostatickou převodovkou. Díky použité převodovce a motoru může stroj uhánět rychlostí 43 km/h, stroj je tak nejrychlejším na trhu.
W170 má nový design, nový ventilátor a kompresor. Mezi volitelnou výbavu patří kožená sedačka nebo navigace John Deere AutoTrac, díky čemuž je sklizeň rychlejší a snadnější. Pohodlná kabina je lépe izolována v porovnání s modelem W155.
Většina těchto typů strojů z Evropy zmizela. Za oceánem se ale stále těší velké oblibě. Jedním z důvodů, proč tyto stroje nepotkáváme v Evropě je fakt, že jsou na silnici moc široké a dlouhé (když za sebou táhnou lištu). Možná si teď říkáte, tak proč nevyrobí něco podobného, ale s menšími rozměry? Je si potřeba uvědomit, že náklady na jeden hektar jsou příznivější u klasického traktoru + žací stroj, než u samojízdného stroje. Poptávka po samojízdných nosičích je v Severní Americe stabilní, takže vývoj směřuje jen tam. Tamnímu trhu vládnou značky John Deere, Case IH nebo AGCO. Jistá naděje ale pořád je. Na listopadovém veletrhu Agritechnica 2017 ukázal MacDon svůj vlastní samojízdný nosič pro použití do evropských podmínek…