Schválení se vztahuje na všechny motory (určené pro terénní stroje) vyhovující aktuální emisní normě EU Stage V a EPA Tier 4 a nižší. Hydrogenovaný rostlinný olej (HVO) je vyrobený z hydrogenovaných olejů rostlinného původu a odpadních olejů a tuků. Jelikož tento proces využívá vodík místo metanolu, hydrogenovaný rostlinný olej je alternativou motorové nafty, která je přívětivější k životnímu prostředí.
Spalováním HVO vypouštějí motory až o 30 % méně pevných částic a až o cca 10 % méně oxidů dusíku (NOx). U motorů MAN nedochází ani ke ztrátám výkonu, ani k nevýhodám z hlediska servisních a údržbových intervalů a AGN také funguje bez problémů. Použití zmíněného HVO paliva nemá žádný negativní vliv ani na systémové díly, ani na účinnost pohonu a případných systémů následného zpracování výfukových plynů.
Navíc díky svému chemickému složení podobnému fosilní naftě nevyžaduje použití HVO žádné úpravy stávajících vozidel ani infrastruktury čerpacích stanic.
Současné i dřívější řady motorů MAN D2862, D2842, D2868, D4276, D3876, D2676, D2876, D2866, D1556 LE, D0836 a D0834 jsou speciálně schváleny pro použití s HVO. Jedná se o kompletní výkonovou řadu motorů MAN od 160 do 1 110 koní (118 až 816 kW). Jejich provoz je v souladu s emisními směrnicemi americké Agentury pro ochranu životního prostředí (US EPA) nebo Evropské unie (EU).