John Deere vyrábí motor o objemu 13,5 litrů. Nyní představil v Paříži jeho nejnovější verzi s mírně vyšším objemem 13,6 litrů. Motor stále používá čtyři ventily na jeden válec, kterých je dohromady šest. Využívá též selektivní katalytickou redukci SCR (s AdBlue) a externí EGR ke splnění přísné emisní normy Stage V. Existují dvě verze motoru: model 6136H-1550 poskytuje maximální výkon 550 koní, maximální točivý moment je 2,510 Nm. Model 6136C-1550 dodává maximálně 685 koní a maximální točivý moment 3050 Nm.
Nový motor je také lehčí a kompaktnější o 18 % než současný. Váží 1,5 tuny. Největší změnou je, že vstřikovací čerpadlo bylo vyměněno za systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty Common rail. Nový motor vyvíjí o 10 % více výkonu než stávající 13,5litrová verze.
Zatím není jasné, kdy a v jakých strojích nový motor uvidíme. Jasno by mělo být možná na podzimním veletrhu Agritechnica v Hannoveru. Motor pak bude dostupný někdy v roce 2020. Nutno podotknout, že stávající 13,5litrová verze je montována do některých modelů pásových traktorů John Deere řady 9R.