Co je projekt BIMA?
Ale vraťme se ještě k předchůdci z konce dvacátého století. Koncept byl dokonce postaven jako funkční prototyp. Na tehdejší dobu působil jako slavný letoun Concorde v leteckém průmyslu. Traktor mohl provádět veškeré polní práce. Měl přední závěs, což tehdy mělo minimum traktorů. Měl dva silné závěsy vyvinuté firmami Bosch a Bima. Prototyp byl osazen hydrostatickou převodovkou Poclain (15 let před uvedením na trh plynulé převodovky Vario od firmy Fendt). Tím, jak byl stroj multifunkční, mohl sloučit mnoho operací do jednoho přejezdu. Prototyp BIMA byl tak velmi inovativní. Proč nikdy nebyl vyráběn, nevíme. Pokud máte bližší informace, napište nám.
Nová studie BIMA od studia Creava design navazuje na svého předchůdce. Takže nese podobné rysy, ale samozřejmě také nové prvky. Studie klade důraz na ekologii. Kdyby novodobý koncept BIMA existoval, poháněly by ho čtyři elektrické motory, každý pro jedno kolo. Zdrojem by byla elektřina, vodíkové palivové články a baterie. Koncept byl navíc vyhotoven ve dvou variantách - s kabinou a bez, tudíž lze odvodit, že koncept počítá i s autonomní technologií.
Creava Design navrhuje design pro světoznámé firmy
Creava Design není žádným nováčkem v oboru. Má za sebou mnoho zrealizovaných projektů, ale i mnoho studií - a to vše v oblasti zemědělské techniky. Věnuje se i jiným odvětvím.
Jejich design můžeme najít na strojích od firem AGCO, Berthoud, Matrot či Caruelle.Článek převzat ze stránky gtp-news.com