Valtra uvádí, že pneumaticky odpružená přední náprava nabízí rychlejší odezvu a lepší tlumení nárazů, zvláště když se zatížení náprav mění rychle, jako při práci s čelním nakladačem. Díky tomu má být obsluha, komfort a trakce lepší než u hydropneumatického řešení.
Systém zavěšení Aires, který je nově instalován do traktorů řady N, je podobný tomu, který je používán u modelů řady T. Systém odpružení využívá stlačený vzduch, který spolehlivě pracuje i při nízkých teplotách. Další výhodou je, že pneumatický systém traktoru umožňuje také použití stlačeného vzduchu k jiným účelům, jako je brzdění přívěsu, čištění filtrů apod.
Výhody pneumatického zavěšení přední nápravy jsou podle Valtry stále jasnější, protože celková hmotnost traktorů se zvyšuje díky možnosti agregovat stále větší čelní nářadí a nakladače. Nové odpružení bude k dispozici u řady N na jaře (modely N174) a na podzim roku 2019 (modely N134 a N154). Současná druhá generace hydropneumatického odpružení bude i nadále dostupná na menších modelech řady N.
Valtra také oznámila, že její traktory od roku 2019 plní nejnovější emisní normu Stage V a modelová řada A dostala novou převodovku HiTech 4.