Nová řada 6 se šesti novými modely
Populární traktory Deutz-Fahr jsou nově rozšířeny o šest nových kompaktních modelů. Těmi modely jsou všestranné traktory 6120 (126 PS/92,8 kW), 6130 (135 PS/99,2 kW) a 6140 (143 PS/105 kW). Modely jsou k dispozici s plynulou převodovkou TTV nebo manuální 5rychlostní převodovkou Powershift, řazenou částečně pod zátěží. Zákazníci a obchodníci tak mohou vybírat u řady 6 z 24 modelů pokrývající výkony od 126 hp do 226 hp. K dispozici jsou tři typy převodovek a dva typy kabin. Nechybí ani bohatá výbava, podle které lze přesně sestrojit traktor pro daného farmáře.
Pod kapotou nových modelů je ukryt motor Deutz 3.6 poslední a zároveň nejnovější generace. Modely jsou vybaveny nejmodernější technologií dodatečné úpravy výfukových plynů (DOC a SCR na modelu 6120 plus DPF na modelech 6130 a 6140). Živé a výkonné 4válcové motory byly optimalizovány pro úsporu paliva a spotřeby AdBlue. Nabízejí zvýšení točivého momentu o více než 30 % a jsou volitelně vybaveny novým elektronickým viskózním ventilátorem (standardem na modelu 6140) a novým chladicím systémem. Údržba je přitom velmi snadná. Nové hydraulické brzdě motoru byla dokonce udělena stříbrná medaile DLG. Brzda je aktivována nožním přepínačem a poskytuje dodatečný brzdný výkon během přepravy, zejména na strmém terénu.
V oblasti převodovek se Deutz-Fahr spoléhá na osvědčenou převodovku TTV s vysokou účinností. Od 0,2 km/h do 50 km/h jsou všechny rychlosti dosažitelné bez omezení, 40 km/h v režimu ECO se sníženými otáčkami motoru. Tři jízdní strategie AUTO/MANUAL/PTO a dvě pracovní oblasti FIELD/TRANSPORT mohou být předvoleny. Směr pohybuje měněn elektrohydraulicky pomocí reverzace Powershuttle bez přerušení točivého momentu. Alternativou k plynulé převodovce TTV je pětistupňová manuální převodovka se třemi stupni řazenými pod zátěží. K dispozici jsou dvě verze: vertikální převodovka 30 + 30 nebo 60 + 60. I zde je standardem elektrohydraulická reverzace Powershuttle, tedy změny směru bez přerušení točivého momentu a funkce Stop & Go umožňující zastavení a opětovné rozjetí se pouze pomocí brzdového pedálu. Systém ComfortClutch umožňuje měnit převodové stupně bez nutnosti stlačit spojkový pedál.
Nové jsou přední nápravy speciálně vyvinuté pro třídu 120 až 140 hp. Všechny nové modely řady 6 mohou být volitelně vybaveny odpruženou přední nápravou. Tím se výrazně zvýší jízdní a pracovní pohodlí, trakce a bezpečnost na poli a na silnici. Systém rychlého řízení SDD je k dispozici taktéž pro všechny nové modely. Nové modely řady 6 jsou vybaveny čtyřkolovými brzdami, samočinně nastavitelnou zadní brzdou a hydromechanickou parkovací brzdou. Kabina nových modelů je standardně namontována na inovativních Hydro-Silent blocích, které snižují vibrace až o 40 %. Alternativně si lze zvolit mechanické nebo pneumatické odpružením kabiny. Nový InfoCenter Pro na vysoce kontrastním barevném displeji spolu s klasickými analogovými ukazateli, jasně poskytuje všechny důležité informace o provozních podmínkách traktoru.
Řada C9300 je ještě pohodlnější
Inovace obsahují také sklízecí mlátičky, vlajkové lodě Deutz-Fahr. U nových mlátiček řady C900 je nově použit motor Mercedes-Benz o výkonu 340 a 395 PS (250 a 290 kW). Kabina byla kompletně přepracována, zvýšil se objem zásobníku a rychlost vyprazdňování.
Všechny ovládací prvky jsou nyní integrovány do nové loketní opěrky tak, jak to mají velké traktory Deutz-Fahr. Pracovní podmínky motoru a všechna důležitá nastavení a monitorovací systémy kombajnu se zobrazí řidiči zřetelně na nové dotykové obrazovce. Elektronická ovládací páka je ergonomicky integrována do konstrukce pravé loketní opěrky sedadla řidiče. Systém svahového vyrovnávání je nyní provozován pomocí joysticku v loketní opěrce pro snadné a rychlé řízení v kopcovitém terénu. Hydrostatický pohon se čtyřstupňovou převodovkou je nyní ovládán elektronicky a tím i přesněji. Sláma, a to i při řezání, je nově lépe rozprostřena do celé šířky záběru mlátičky. Objem zásobníku na zrno se zvýšil na 10 500 litrů a rychlost vyprázdnění na 120 l/s. Sklízecí mlátička C9300 je vybavena mláticím systém Maxicrop, oddělovací plocha byla zvýšena díky delším vytřasadlům na 7,46 m² u modelů s pěti vytřasadly a 8,90 m u modelů se 6 vytřasadly.
Modely v edici Warrior
V roce 2015 k příležitosti výstavy Agritechnica byly k dispozici traktory v omezené edici Warrior. Letos tomu není jinak. Na Agritechnice 2017 se představily hned dva modely 9340 TTV a 7250 TTV. Co nalezneme ve výbavě? Brilantní černou barvu na zakázku, logo Warrior, výfukové potrubí s nerezovým krytem, pracovním světla čtvrté generace LED, sedadlo Evolution Active a automatickou klimatizaci. Nebude chybět ani záruka tři roky. Pokud se vám nelíbí černá, můžete samozřejmě také objednat speciální model Warrior v klasické zelené Deutz-Fahr.
Vysoce inovativní systém řízení
Na veletrhu Deutz-Fahr představil nový systém řízení SteeringPro. Nový systém řízení výrazně zlepšuje bezpečnost jízdy a manipulaci s traktorem. Nový systém řízení SteeringPro využívá jednoduchou, úspornou hydrauliku. Mezi volantem a válci řízení na přední nápravě je instalován planetový převod, který v závislosti na situaci elektrickým motorem podporuje úhel a rychlost řízení. Éra těžkých hydraulických systémů, které přinášejí stejný výkon pouze ve všech situacích, je tak u konce. Nový řídicí systém SteeringPro poskytuje podle potřeby vždy správnou silu. V závislosti na rychlosti jízdy, úhlu řízení nebo rychlosti otáčení volantu.
Moderní technologie pro globální trhy
Jelikož se traktory Deutz-Fahr prodávají po celém světě a ne všude platí stejná pravidla, jako je například emisní norma, firma představuje novou řadu traktorů 6G. Řada zahrnuje pět modelů s výkony od 140 do 200 hp. Traktory jsou určeny pro východní trhy. Ve výbavě traktorů nechybí šestiválcový motor Deutz, převodovka ZF a výkonné hydraulické systémy. Design odpovídá modernímu stylu evropských traktorů Deutz-Fahr. Nové modely pro globální, nízko-regulované trhy jsou plně elektronicky řízeny, aby zajistily lepší spotřebu paliva a dynamickou jízdu. Modulární konstrukce, která odlišuje novou řadu 6G, umožňuje také širokou škálu konfiguračních možností. Maximální přípustná hmotnost na přední nápravě je 5 200 kg, zatímco zadní náprava dosahuje 9 200 kg.
Speciální traktory Deutz-Fahr řady 5 DF/DS/DV s novým hydraulickým systémem
Zvláště u speciálních traktorů, které se používají v odvětví vinohradnictví a sadařství, musí být pracovní hydraulika přizpůsobena pracovnímu profilu specifického pro daný podnik. U traktorů řady 5 DF/DS/DV je nově k dispozici nový modulární hydraulický systém. Můžete si objednat tři výkonné varianty: Setting-Flow, Power-Flow a High-Flow s maximálním hydraulickým průtokem až 131 l/min. Novinkou je možnost zvýšit celkový průtok olejové a hydraulické konfigurace při nízkém i vysokém průtoku, a to zejména pro předně a mezinápravově uchycené nářadí.
Představení nové řady 4E
Deutz-Fahr nahradil řadu Agrolux novou řadou 4E. K dispozici bude šest nových modelů řady 4E od 65 koní (48 kW) do 97 koní (71 kW). Dva modely s pohonem dvou kol a čtyři modely s pohonem všech čtyř kol. Nová řada 4E je poháněna výkonnými 3válcovými motory FARMotion s novým chladicím systémem. Přední nápravy byly speciálně vyvinuty pro tento segment traktorů. K dispozici jsou dva hydraulické agregáty a čtyři varianty vývodového hřídele. Platforma řidiče byla vylepšena z hlediska ergonomie a pohodlí. S elektronicky řízeným vstřikovacím systémem common-rail (2000 barů) poskytují maximální výkon a vysoký točivý moment i při nízkých rychlostech. Jsou vybaveny nejmodernější technologií dodatečné úpravy výfukových plynů nevyžadující žádnou údržbu (externí EGR a DOC). Nový chladicí systém je vybaven chladičem plnicího vzduchu a novým viskózním ventilátorem pro vyšší účinnost, nižší výkon a menší hlučnost.
Robustnost a racionálnost
Nová řada traktorů Deutz-Fahr 2E zahrnuje čtyři modely s výkonem od 25 do 40 koní. Tyto traktory jsou prvním výsledkem nedávné investice firmy Deutz-Fahr v Číně. Traktory jsou malé a jsou proto určeny pro trhy Asie a Afriky. Vzhled platformy řidiče a nově navržená kapota poskytují řadě 2E moderní a funkční vzhled. Dobrá je viditelnost vpřed, protože vzduchový filtr a výfukový tlumič je umístěn pod přední kapotou. Motory jsou jednoduché, robustní a spolehlivé. Synchronizovaná, robustní a výkonná čtyřstupňová mechanická převodovka se dvěma skupinami poskytuje řidiči dobře přizpůsobené převodové poměry pro každý směr jízdy a zajistí tak správný převodový stupeň pro práci v terénu. Maximální rychlost vyšší než 25 km/h zaručuje rychlou jízdu na silnici. Řada 2E má vysokou světlost a široký výběr pneumatik.Na českém trhu stroje Deutz-Fahr zastupuje společnost GARNEA a.s.