Průzkum se provádí již od roku 2014 a největší úspěch zaznamenává německý výrobce zemědělské techniky Fendt, který patří pod americkou korporaci AGCO. V roce 2018 průzkum ovládl Fendt, v roce 2019 opět. Konkurence je silná, v první desítce se umístily značky německých výrobců Claas, Amazone, Lemken, Horsch, Krone, Deutz-Fahr ale i značka New Holland koncernu CNH Industrial (ústředí má ve Velké Británii), americký John Deere či francouzský Kuhn.
Fendt získal 59 bodů, umístil se tak na prvním místě. Druhý je Claas a třetí John Deere. Fendt si ve srovnání s minulým rokem o jeden bod pohoršil.
„Jsme hrdí, že je Fendt opět v popředí tohoto nezávislého průzkumu,“ řekl Christoph Gröblinghoff, předseda správní rady AGCO/Fendt. Fendt minulý rok představil několik novinek. Například novou generaci oblíbené modelové řady traktorů Fendt 900 Vario. Představena byla také nová digitální platforma FendtONE, která výrazně usnadňuje práci v terénu a přizpůsobuje ji kancelářským procesům. Fendt uvádí, že možnost propojení strojů a farem s kancelářemi (a tím možnost shromažďovat a vyhodnocovat data) je pro řadu zemědělců stále důležitější.
Průzkum DLG-Image Barometer se skládá ze čtyř podkategorií – povědomí o značce, věrnost značce, spokojenost se značkou a image značky. Ze všech čtyř podkategorií se sčítají body – celkově lze získat maximálně 100 bodů.
V rámci průzkumu DLG-Image Barometer byli osloveni zemědělci s různou velikostí farem: farmy s rozlohou menší než 100 ha, středně velké farmy s 250 až 500 ha a velké farmy s více než 1 000 ha zemědělské půdy. Oslovení zemědělci měli za rok 2019 průměrně 328 ha, průměrně o 6 hektarů více než v roce 2018. Průměrný věk oslovených zemědělců byl 52 let a čtvrtina farem spadá do kategorie malých farem.