V roce 2020, tolik ovlivněném pandemií koronaviru, se ani strojírenské podniky nedokázaly vyhnout jistým potížím. I Horsch se musel novým opatřením proti šíření koronaviru přizpůsobit. Schůzky, do té doby téměř výhradně osobního charakteru, musely být přesunuty do on-line světa. V důsledku toho byla pozměněna také struktura marketingového týmu, který je nyní rozdělen do tří skupin. Jednotlivá oddělení mají na starosti podporu produktů, školení prodejců a techniků, nebo se nově zabývají značkou a designem doposud rodinné firmy Horsch.
Současné hodnoty i budoucí vývoj
S postupným vývojem firmy se vyvíjí i její logo. Horsch jej začal přizpůsobovat nové době a svému zaměření již v 90. letech minulého století. Původní logo prošlo tehdy jistými úpravami, a do nového století tak Horsch vstoupil s jednoduchým logem zobrazujícím název firmy. V návaznosti na vývoj strojů, trendů a nástup digitalizace pak byla představena nová značka.
Nová značka sjednocuje minulé i současné hodnoty firmy a současně má naznačovat budoucí vývoj. Design byl zvolen tak, aby vyhovoval mobilním aplikacím a sociálním sítím, kde je firma velmi aktivní. Kulatá značka nejenže odkazuje na písmeno H ve slově Horsch, ale zpodobňuje také dvě radličky pohybující se jedním směrem. Logo bude prezentováno jako samostatný prvek – vedle slovní značky „Horsch“.
Nová značka se bude postupně objevovat ve všech digitálních médiích a postupně si najde cestu i do dalších sfér firemní identity.
Nové logo budeme moci spatřit i na předváděcí show, která proběhne na takzvaném show trucku projíždějícím napříč Evropou. Ještě letos kamion dorazí i do České republiky, kde podnikne několik zastávek s cílem prakticky představit novinky tohoto výrobce. K vidění bude konkrétně například na Polním dnu Lukrom 23. září 2021 na pozemku Agroječmínek s.r.o. Adresa: Pastvisko 840, 768 11 Chropyně. Pro více informací kontaktujte svého nejbližšího prodejce strojů Horsch.