Model Geotrac byl představen v roce 1995 a v roce 1996 byla zahájena jeho sériová výroba. Mezi první modely patřil Geotrac 50, 60, 70 a 80. Traktory byly zkonstruovány tak, aby nabídly maximální viditelnost na připojené nářadí. Traktory proto měly štíhlou, zkosenou kapotu a velkou prosklenou kabinu.
V roce 1999 následoval Geotrac 100, první traktor Lindner s výkonem nad 100 koní. V roce 2001 byla nabídka doplněna o modely Geotrac 65, 75 a 85. V roce 2002 měla premiéru řada Geotrac 3, která byla po mnoho let nejprodávanější řadou v Rakousku. O pět let později otevřela řada Geotrac 4 s motorem o výkonu 106 až 126 koní dveře na mezinárodní trhy, například do Německa a Francie.
O dva roky později uvedl Lindner na trh model Geotrac řady 4 alpin, který byl přizpůsoben požadavkům vysokohorského zemědělství a hospodaření na pastvinách.
Současné traktory Geotrac jsou vybaveny komfortní panoramatickou kabinou, která umožňuje díky širokým dveřím s bezpečnostním sklem velkorysé a komfortní nastupování. Díky sklu určenému pro výhled na čelní nakladač je dosaženo optimálního výhledu podobnému kabině helikoptéry. Prostor pro posádku je koncipován jako ROPS (Roll-Over Protective Structure) a FOPS (Falling Object Protective Structure). Tento vysoký standard bezpečnosti, využívaný obvykle jen u těžkých stavebních strojů, byl u Geotrac řady 4 vůbec poprvé realizován v traktoru. Řidič je díky tomu chráněn při převrácení ve svahu a před padajícími předměty, například při práci v lese. Celé čelní sklo je navíc vyrobeno z vrstveného bezpečnostního skla, které zadrží předměty vnikající zepředu.
Ochranu proti vibracím poskytuje systém tlumení rázů. Těžké pracovní stroje způsobují otřesy a nárazy, které působí na traktor. Geotrac je proto již vybaven elektronickou regulací tříbodového závěsu dodávanou standardně s tlumením rázů. Tato technická inovace zabraňuje přenosu vibrací na traktor. Kromě toho může traktor dosahovat vyšší provozní rychlosti, aniž by došlo k jeho poškození či poškození závěsného zařízení. Volitelně je možné si traktor dovybavit elektronickou regulací tříbodového závěsu společně s tlumením rázů i pro čelní nářadí. U modelů Geotrac 114ep a 134ep zajišťuje možnost nezávislého zavěšení kol obsluze maximální pohodlí, a to až do rychlosti 50 km/h.
Speciálně pro čelně nesené stroje, které vyžadují přesné kopírování terénu, vyvinul Lindner čelní tříbodovou hydrauliku vedenou nápravou. Dolní táhla a zvedací válce jsou u tohoto provedení upevněny na přední nápravě traktoru Lindner. Tato inovativní a jedinečná konstrukce nabízí řidiči traktoru rovněž vynikající úhel natočení kol do 52 stupňů.
Sériový čtyřrychlostní vývodový hřídel, přenášející s vysokou účinností výkon motoru, lze připojovat a odpojovat nezávisle na jízdním režimu. Pro práci s žacími stroji nabízí Lindner vývodový hřídel se 430 ot./min. Na přání je pro všechny modely Geotrac k dispozici vývodový hřídel závislý na pojezdu.
Dobré jízdní vlastnosti traktoru podporuje převodovka ZF s čtyřstupňovým řazením pod zatížením a výkonný 4-válcový motor Perkins.
Perličkou v oblasti výbavy je dětská sedačka, která vyhovuje nejpřísnějším bezpečnostním standardům. Je pevně namontována na sedadle spolujezdce, nabízí ochranu uvnitř kabiny a je vybavena bezpečnostním pásem.
Zajímavost na závěr. K traktoru Lindner Geotrac 70 se váže i jeden světový rekord z roku 2001. Kaskadér Johann Redl dokázal jet s traktorem pouze po dvou kolech. Urazil tak rekordní vzdálenost 14,6 km. Experiment trval 43 minut. Traktor byl v sériovém provedení, pouze přední náprava traktoru musela být upevněna a stabilizována, jinak by ji nebylo možné zvednout po najetí na rampu.
Níže si můžete prohlédnout fotogalerii s nejrůznějšími generacemi traktorů Lindner Geotrac.