Zkušebna DLG měřila spotřebu paliva u modelu Case IH Maxxum 145 s novou dvouspojkovou automatickou převodovkou Active Drive 8, která nabízí osm stupňů plně řazených pod zatížením v každé ze tří skupin. Nové převodové ústrojí je dostupné pro všechny modely Maxxum Multicontroller s výkonem od 115 do 150 koní, jako alternativa k převodovému ústrojí ActiveDrive 4 a CVXDrive. V čem se ActiveDrive 8 liší od předchozích dvou jmenovaných variant? ActiveDrive 8 je kombinací těchto dvou převodovek. Nabízí maximální mechanickou účinnost jako převodové ústrojí Powershift ve spojení s jednoduchým ovládáním a řadou pokročilých funkcí, kterými se může pyšnit CVXDrive.
Zkouška byla provedena testovacím centrem DLG ve Frankfurtu, kde bylo provedeno 14 různých pracovních cyklů, kde byla měřena spotřeba nafty a spotřeba AdBlue. Všechno se dělo jak na silnici, tak i na poli s částečným a plným zatížením motoru. Zkouška zahrnovala polní práce, jako je setí či orba, jakož i testování vývodového hřídele a hydraulického systému. Průměrná spotřeba činila 258 g/kWh. Při práci s rotovátorem činila spotřeba 26,8 l/h (při zatížení motoru 100%) a 23,6 l/h při lisování.
Průměrná spotřeba činila 258 g/kWh, což je o 9,5 % méně, než u nejbližšího konkurenta, kde jeho spotřeba činila 282 g/kWh.
Pod kapotou modelu je umístěn 4,5l čtyřválcový motor FPT. Motor splňuje emisní normu IV s technologií Hi-eSCR, což znamená, že následná úprava výfukových plynů probíhá mimo motorový prostor, a proto nepoužívá technologii EGR. Kompletní vysledky z DLG testu