Big M nyní pohání motor Liebherr o objemu 12 litrů. Poskytne výkon až 449 koní a plní nejnovější emisní normu. Zvláštností tohoto motoru je vysoký interval údržby na úrovni 1500 hodin. Olej je nutné měnit pouze jednou ročně. Kryty stroje byly navrženy tak, aby poskytovaly dobrý přístup k motoru. Stroj je vybaven novou řídicí jednotkou, která automaticky nastavuje ECO a M mód. Řídicí jednotka umožní pracovat efektivně i při sklizni méně výnosných plodin. Maximální rychlost na silnici činí 40 km/h.
Žací jednotky
Nové žací jednotky Big M 450 mají o 20 % lepší průchodnost materiálu. Sekačky jsou poháněny spojovací hřídelí, aby se dosáhlo lepšího toku materiálu. Rovněž jsou žací jednotky vybaveny systémem EASYCUT, který reaguje na překážky/cizí předměty a zajistí vyklopení sekačky směrem vzhůru, aby nedošlo k jejich poškození. Novinkou je jednoduché nastavení přítlaku rovnou z kabiny stroje. Volitelně lze žací jednotky vybavit bočním posuvem, který funguje automaticky v závislosti na úhlu natočení volantu. Podvozek stroje lze zvednout o 15 cm, aby při tvorbě vysokých řádků nebyla hmota unášena pryč.
Vpředu lze stroj obut do pneumatik o rozměru 800/65 R32 a vzadu 600/65 R28.
Kabina byla převzata z řezaček řady Big X. Nalezneme tam tedy terminál A 10, který sleduje ty nejdůležitější funkce a nastavení. Za příplatek je k dispozici LED osvětlení, zpětná kamera či komfortní sedačka. Vstup do stroje je po pravé straně, kde nalezneme i řadu úložných prostor.