Jaroslav Vaněček hospodaří přibližně na 35 hektarech půdy nedaleko města Jesenice u Prahy. V zemědělství se pohybuje takřka každý den a v menší míře poskytuje i zemědělské služby okolním farmářům. K obdělávání pozemků používá traktor New Holland T6020 (zakoupen jako nový v roce 2008) a Zetor Crystal 8111 (zakoupen v roce 2021).
Nedávno se mu do dílny dostal Zetor 50 Super za účelem renovace, o kterou požádal rodinný přítel. Zetor 50 Super je československý traktor vyráběný ve firmě Zetor Brno v letech 1960–1968. Konstrukčně navazuje na svého předchůdce Zetor 35 Super a jedná se prakticky o jeho výraznou modernizaci. Dílčí modernizace a změny traktoru Zetor 50 Super probíhaly i v průběhu jeho sériové výroby.
Na renovaci tohoto konkrétního traktoru Zetor 50 Super se podílelo více lidí, největší část však zajistil Jaroslav Vaněček. „Traktor jsme opravovali zhruba tři a půl měsíce. Na tomto traktoru bylo dost práce, jelikož proběhla i výměna kabiny za původní typ, to byl velký kus práce,“ uvedl jeho syn Jakub Vaněček. Na traktoru se měnily takřka všechny opotřebitelné díly. Traktor byl celý do šroubku rozebrán, vyčištěn a zpět složen – mezi tím proběhla výměna důležitých dílů. Nejtěžší prý bylo osadit traktor původní kabinou, jelikož veškeré ovládací prvky byly pozměněné (včetně táhel) a muselo se vyrábět spoustu nových dílů. Traktor na renovaci přijel s kabinou, kterou běžně využívají traktory Zetor 5611.
Jako první začalo omytí traktoru od hrubých nečistot vysokotlakým čističem, následovalo odstrojení kabiny, sundání kabiny, rozčtvrcení traktoru, demontáž všech součástí z obalů (blok motoru, převodovka, skříň apod.), montáž nové plechařiny, nástřik barvou a kompletace traktoru. „Shánění náhradních dílu bylo celkem snadné. Některé díly (například blatníky) jsme kupovaly nové. Skla se nechávala řezat a plechařinu jsme nechali znovu vyrobit. Pořídily se díly jako jsou ložiska, kola, vložky a pístní sady, a to bez problémů. Většinu dílů si však majitel traktoru sháněl sám,“ uvedl Vaněček a dodal „Tato oprava byla dost náročná díky předělávání kabiny. Průměrný rozpočet náhradních dílu na takového veterána je zhruba 100 tisíc + práce, která se odvíjí na tom, jak moc náročná renovace je.“
Traktor je podle Vaněčka na tom výborně a myslí si, že dostal to, co si zasloužil, aby mohl ještě dělat parádu.