Stejně jako jiné modely cisteren Tetraliner, je i model Roadliner vybaven dolly podvozkem. Otoč pro dolly podvozek je integrována do nádrže cisterny. Převod hmotnosti z dolly podvozku na traktor v kombinaci se standardními vzduchovými brzdami umožňuje dosáhnout maximální bezpečnosti během jízdy, a to i při vysoké rychlosti nebo v kopcovitém terénu. V nádrži cisterny jsou navíc umístěny přepážky eliminující negativní pohyb kapaliny během přepravy.
Cisterny Tetraliner již prokázaly kvalitu pohodlí, Roadliner ale jde v tomto směru o krok dále. Disponuje integrovanými nápravami BPW se vzduchovým odpružením. Tento typ odpružení, který lze nalézt u většiny návěsů a nákladních automobilů na světě, vyniká spolehlivostí a snadnou údržbou. Díky odpružení zůstává cisterna v rovině a lépe se absorbují nárazy. Vzhledem k těmto vlastnostem je tento nový model ideálním řešením pro delší cesty.
Celkové zatížení cisterny díky dolly podvozku činí až 34 tun - maximálně 10 t na každou nápravu a 4 t maximální hmotnosti na oku v závislosti na typu traktoru. Kromě dolly podvozku cisterna disponuje standardními pevnými nápravami a zadní nápravou s hydraulickým blokovacím systémem DA, což třeba v Německu umožňuje přepravní rychlost až 60 km/h! Cisterna může být vybavena silničními pneumatikami (400R22.5), ale také širšími pneumatikami 560/60R22.5 s mnoha různými profily, aby se cisterna přizpůsobila jakémukoli druhu terénu a podmínkám. Součástí standardního vybavení je vakuové čerpadlo MEC8000/D, které je umístěné v oji ve tvaru V – je tak chráněno při otáčení nebo jízdě po nerovném terénu. K dispozici jsou také vakuová čerpadla s vyšší kapacitou, jakož i různé nástroje pro plnění (rameno, nálevky apod.).
Cisterny jsou dostupné se čtyřmi kapacitami nádrží - (21 000 l, 23 500 l, 26 000 l a 28 000 l).
Novinka bude vystavena na zemědělském veletrhu Agritechnica 2019 v Hannoveru spolu s cisternou X-TREM a třínápravovou cisternu s elektricky poháněnými nápravami E-Drive.