Favorit 626 LSA byl určen pro Evropu, Střední východ a Nový Zéland. Všechny modely 626 měly bílou lakovanou střechu.
Favorit 626 LSA byl osazen velkoobjemovým a vodou chlazeným šestiválcovým vznětovým motorem o objemu 11,4 litru z produkce MAN s turbodmychadlem a uzavřenou klikovou hřídelí. Motor měl patentované přímé vstřikování a vstřikovací čerpadlo. Maximální točivý moment: 1008 Nm při 1600 ot/min. Motor byl osazen na pryžových prvcích a umístěn před přední nápravou (zavěšen ve stabilním rámu desky). Toto řešení přineslo příznivý rozvor a poloměr otáčení traktoru pod 7 metrů.
V modelu byla použita spojka Turbomatik a samostatná spojka vývodového hřídele. Přenos výkonu zajišťovala plně synchronizovaná převodovka z produkce ZF, která nabízela 18 stupňů vpřed a 6 vzad s 3stupňovým přepínáním, umožňovala zvolit optimální rychlost pro každou polní práci. Konstrukce převodovky zapříčinila příznivé rozložení hmotnosti traktoru, kdy 50 % připadalo na přední nápravu a 50 % na zadní nápravu. Použity mohly být velkorozměrové pneumatiky, aby bylo možné podpořit co největší přenos výkonu na podložku.
Rychle dopředu a dozadu
Přehled rychlostí na určité převodové stupně:
· dopředu L (pomalé) .....: 2,7 - 5,0 - 6,8 - 9,5 - 14,9 - 24,3 km / h
· dopředu S (rychlý) .....: 4.4 - 8.0 - 10.9 - 15.2 - 23.8 - 39.0 km / h
· vzad a N (normální): 3,5 - 6,3 - 8,6 - 12,0 - 18,8 - 30,7 km / h
Kabina modelu Favorit 626 LSA byla na svoji dobu velmi komfortní. Ve výbavě měla klimatizační systém, moderní elektroniku, izolování zvuků a vibrací, tónovaná skla, sklopný volant, hydraulické sklápění, nastavitelné přední a zadní okno a pohodlné sedadlo řidiče s opěrkami a pětinásobně nastavitelné, otočné.
Celková hmotnost traktoru dosahovala 11.540 kg.
Favorit 626 LSA patřil do řady 600 LS/LSA. Řada zahrnovala typy 620, 622 a 626. Zkratka LSA znamenala = luxusní standardní pohon všech kol. TIP: 250 000 vyrobených převodovek Vario. Čech dal směr vývoji
Mezi lety 1972 a 1976 byla vyrobena první generace velkých traktorů řady Favorit 600. Celkově se objevily v tomto období čtyři modely s označením: Favorit 610 S, 611 S, 612 S a 614 S. V roce 1976 byla představena druhá generace pod označením SL Favorit. Design se stal modernějším a model 615 SL se stal novým nejvýkonnějším traktorem. Třetí generace se objevila v roce 1978 pod označením Favorit 600 LS - pod stejným jménem byl představen nový traktor v nižším výkonovém rozsahu. Další sériová výroba začala v roce 1985. Řada nesla označení Favorit 600 LSA. Výkonnost traktorů se neustále zvyšovala, na konci Favorit 615 LSA dosáhl výkonu 185 koní. V roce 1980 se objevily dva velmi zajímavé modely Favorit 622 LS a Favorit 626 LS. S těmito dvěma modely se Fendt přehoupl přes hranici výkonu 200 koní. Oblíbený model 626 LS/LSA dosáhl výkonu 252 koňských sil.