První traktor Steyr, zelený model Steyr 180, byl vyroben v roce 1947. V roce 1966 převzaly traktory Steyr charakteristické červenobílé barvy, které jsou pro ně dodnes charakteristické. O 8 let později se montáž traktorů přesunula z města Steyr do St. Valentinu. V roce 1996 koupila zemědělskou divizi Steyr společnost Case Corporation, tehdy mateřská společnost Case IH.
První traktory Steyr s bezestupňovou převodovkou měly premiéru v roce 1999 a Steyr následně pomáhal utvářet tento segment převodovek. V únoru 2005 byl vyroben 500 000. traktor Steyr. Závod v St. Valentinu je dnes evropskou centrálou společností Case IH a Steyr a s více než 600 zaměstnanci je jedním z největších zaměstnavatelů v regionu. Kromě silného zastoupení na německy mluvícím "domácím trhu" se dnes traktory Steyr prodávají ve 20 zemích Evropy, a to po postupném rozšiřování trhu v posledních letech.
Značka podtrhla svou pozici technologického inovátora, který myslí dopředu, představením systému Steyr Konzept na veletrhu Agritechnica 2019. Tento futuristický traktor jedinečným způsobem kombinuje inovativní technologie a vytváří tak ekologický a zároveň efektivní a funkční koncept traktoru, který ukazuje, jak může vypadat budoucnost vývoje traktorů. Jeho srdcem je modulární hybridní elektropohon, který kombinuje spalovací motor, generátor a několik individuálně ovládaných elektromotorů, které dodávají energii tam, kde je potřeba.
V roce 2022 na něj navázal Hybrid Drivetrain Konzept. Hybrid Drivetrain Konzept, odvozený z úvah a diskusí, které vyvolal Steyr Konzept v roce 2019, posouvá hranice ještě dále. Práce konstruktérů se zaměřily na potenciál elektrických pohonných systémů pro pohon lehkého traktoru s vysokým výkonem.
„První typ Steyr 180 a dnešní vlajková loď traktorů Steyr Terrus CVT jsou od sebe technologicky samozřejmě vzdálené, ale jedno mají společné, a to kvalitu provedení. Model Steyr 180 byl lehký, obratný a výkonný, což je kombinace, která dříve nebyla u traktorů samozřejmostí. Dnes si naše konstrukce tyto vlastnosti zachovávají, ale samozřejmě obsahují řadu dalších inovací, například náš patentovaný systém brzdění přívěsu S-Brake.“ domnívá se Hannes Wogerbauer, ředitel závodu na výrobu traktorů Steyr v Saint Valentin.