AUTOMOTIVE
Vysoká rychlost pro dlouhé přejezdy - odpovědí je Automotive pojezdový systém. Vozy Sgariboldi pro zákazníky, kteří potřebují jedním vozem obsluhovat vzdálenější střediska, je možné vybavit špičkovým pojezdovým systémem Automotive. Zesílené nápravy se silnějšími brzdami, kotoučové brzdy na zadní nápravě, zdvojené zadní brzdiče, odpružená zadní náprava - to vše spolu s maximální rychlostí 40 km/h otevírá nové možnosti práce a technologie krmení zvířat.
HYDROCUSSION
Hydraulické odpružení přední nápravy HYDROCUSSION je dalším technickým vylepšením, které Sgariboldi připravil. Hydraulické odpružení namísto standartních pružnic nabízí vedle vyššího komfortu, progresívního účinku a efektivnějšího přenosu hnací síly i jeden důležitý sekundární efekt = změnu světlé a tím i celkové výšky stroje. Nevejdete se do stáje? Spusťte vůz "na břicho"! Potřebujete projet rozblácenou cestou s vyjetými kolejemi? Zvedněte stroj do horní polohy a nic Vás nezastaví.
I-CAB
Nová dimenze, nový svět, nová kabina. Sgariboldi po létech vývoje přichází s revoluční, plně elektronickou kabinou I-CA. Design a ergonomické řešení dotažené do dokonalosti. Velkoformátový displej s vysokým rozlišením je dnes již standardem na všech samojízdných krmných vozech Sgariboldi. Nová loketní opěrka s integrovanými ovládacími prvky jako Joystick, Enkodér, Trimmery a Keyboard. Špičkové pracovní prostředí. Do kabiny nevedou žádné mechanické ani hydraulické členy = v kabině je podstatně více místa. Byla zvětšena kapacita vzduchotechniky, klimatizace i vytápění. Výhled z kabiny v rozpětí 360° se dvěma barevnými kamerami s infračerveným spektrem snímání a infračerveným přísvitem. Špičková viditelnost i ve tmě, mlze či prašném prostředí.
Navíc pro vozy MAV 5217 nabízí Sgariboldi unikátní zastýlací turbínu.
ZASTÝLACÍ TURBÍNA
Zastýlací turbína SGARIBOLDI je dobře odvedeným kusem precizní konstruktérské práce. Mohutná turbína poháněná hydromotorem slouží k cílenému rozmetání řezané slámy například za účelem zastýlání ve stáji, k zafoukávání hromad cukrové řepy a podobně. Jedná se v podstatě o sofistikované zařízení, které plně nahrazuje rozebírač balíků a integruje tak další zootechnickou operaci do jednoho stroje.
Nebyl by to ale Sgariboldi, kdyby to tímto končilo. U jiných vozů tím, že namontujete turbínu, "zabijete" jednu stranu krmného vozu. Ne tak u Sgariboldi krmných vozů. Turbína je odklopná a za ní se ukrývá dopravník, kterým je možné bez problémů zakládat krmivo.