McCormick Tele-Trac byl prvním teleskopickým manipulátorem nesoucí značku McCormick. Jelikož McCormick, stejně jako Landini, patří do skupiny Argo Tractors (dříve jen Argo), manipulátor se prodával i pod označením Landini Powerlift.
McCormick Tele-Trac byl od prvopočátku zkonstruován tak, aby mohl zvedat břemena a současně plnit roli středně velkého traktoru. Tele-Trac byl od počátku vyráběn s plně integrovaným zadním závěsem a vývodovým hřídelem pro připojení a pohon strojů či nářadí. Vedle všech úkolů, které běžný manipulátor zvládá, mohl efektivně fungovat i jako traktor. Mohl tak provádět různé práce na dvoře i poli. Tím se rozšířil jeho potenciál využití.
Výrobce věřil, že by mohl nahradit dva stroje na farmě. V reálných podmínkách tak mohl naložit rozmetadlo hnojem, následně rozmetadlo spojit se závěsem a jet na pole aplikovat. Nebo si mohl naložit krmný vůz a pak jet krmit dobytek. Zemědělci hospodařící na orné půdě pak mohli stroj vidět ráno nakládat obilí a odpoledne pracovat na poli třeba s podmítačem nebo pluhem.
Pro manipulaci s břemeny využíval Tele-Trac třídílné teleskopické rameno, které zvedlo 2,85 tun do výšky 8 metrů. Dosah byl až 9 metrů. Aby mohl vykonávat polní práce, byl vybaven motorem o výkonu 150 koní a hydromechanickou převodovkou. Pojezdová rychlost činila 40 km/h. Čtyřlitrový motor dodávala firma SISU. V roce 2010 přišel na trh nový motor Sisudiesel vyhovující emisní normě Tier 3. Pro agregaci nářadí a strojů byl k dispozici těžký tříbodový závěs s nosností 4500 kg.
Tele-Trac měl v rukávu ještě jedno „eso“ - otočné sedadlo obsluhy – otočné byly i ovládací prvky Dual Drive – to byla další vlastnost, která zvýšila univerzálnost stroje. Jedním pohybem páky bylo možné sedadlo, volant a další ovládací prvky otočit tak, aby vše směřovalo k zadní části stroje. Takto mohla obsluha jezdit po poli třeba s čelním žacím strojem nebo mulčovačem.
Tele-Trac byl vyráběn v továrně Laverda – tehdy ještě patřila koncernu Argo. Později byla prodána koncernu AGCO. Tím se zastavila i výroba zmíněných manipulátorů. Podle některých zdrojů za ukončením výroby stálo také to, že se výrobce soustředil spíše na příchod nových traktorů a řešení nové emisní normy.