Vodíkové palivové články nabízí modularitu a šetrnost k životnímu prostředí. FPT Industrial (vyrábí motory Iveco) naznačil, že by se potřebný vodík mohl vyrábět z obnovitelných zdrojů, z biometanu, větrné nebo sluneční energie. Cílem výzkumného a vývojového projektu je zatím studium, testování a překonání skutečných omezení.
Celá technologie je založena na nádržích s vysokou odolností z uhlíkových vláken, odkud proudí vodík do palivových článků za účelem výroby elektřiny, která pohání elektrický motor o výkonu 400 kW. Tato kombinace - elektrických a palivových článků – nevytváří žádné emise.
Motory FPT Industrial nalezneme v traktorech koncernu CNH Industrial (Case IH, New Holland a Steyr). Před téměř deseti léty CNH Industrial představil traktor poháněný vodíkem, který nesl označení NH2. Traktor dokonce získal zlatou medaili na veletrhu SIMA. Představena byla později i druhá generace traktoru na vodík. Vývoj byl později (asi) pozastaven, protože se začal vývoj soustředit na traktor, který pohání metan. Koncept užitkového vozidla na veletrhu IAA v Hannoveru však dokazuje, že výrobce FPT Industrial nad vodíkovou technologií nezanevřel a možná se tajně pracuje i na traktoru.