Servisní podpora firmy JUTA vyjíždí v rámci testování nových produktů přímo na pole k uživatelům. Své produkty testuje na lisech nejrůznějších značek. V případě problémů jsou technici schopni reagovat radou či reálnou pomocí a přispět k vyřešení problémů.
Oddělení technické podpory JUTA je uživatelům plně k dispozici v případě problémů s funkcí motouzů, síťovin nebo dotazů technického charakteru.
Technici firmy JUTA také realizují školení obchodních partnerů a zákazníků v oblasti uzlovačů lisů na velké hranaté balíky. První školení bylo realizováno koncem roku 2018 ve spolupráci s rakouským obchodním partnerem. Od té doby bylo proškoleno více než 180 obsluh lisů.
Jaký je průběh školení? První tři hodiny jsou věnované teoretické výuce. Pak následuje praktická ukázka problémových bodů spojených s vázáním či údržbou uzlovačů. JUTA je schopna poskytnou díky dlouholeté praxi základní doporučení ohledně údržby lisů. JUTA naučí obsluhy strojů správně používat motouzy podle typů uzlovačů, hmotnosti a rozměrů balíků.
Během školení je pro názornou ukázku k dispozici několik opotřebených uzlovačů, běžně používaných na aktuálních strojích z reálného provozu.
Celé školení JUTA se nese v poklidné a přátelské atmosféře, a to především díky oboustranné diskuzi účastníků školení a školitelů. Pevně věříme, že si účastníci odnáší cenné informace a pomohou jim při každodenní práci s lisem.
JUTA nyní připravuje interaktivní podobu JUTAwebinar.