Technologie v dnešní zemědělské technice se neustále vyvíjí a rozšiřuje a počet připojených strojů k různým službám rychle roste. To otevírá svět možností, pokud jde o služby zemědělcům a pomoc při využívání jejich strojů a polí. Odpovědí značky Case IH a Steyr je centrum Connect Room Hub, které je srdcem propojených služeb Case IH a umožňuje přechod od reaktivního k proaktivnímu a v některých případech i preventivnímu přístupu k podpoře zákazníků.
Mirco Romagnoli, viceprezident Case IH Europe, vysvětluje: „Zemědělci jsou pod tlakem, aby neustále zvyšovali svou efektivitu a produktivitu, a obracejí se na nás jako na výrobce, abychom našli způsoby, jak jim toho pomoci dosáhnout. Náš systém Connect Room spolu s rostoucím portfoliem služeb SafeGuard Connect nám a našim prodejcům umožní rychle jednat – téměř v reálném čase – v případě problému a pomůže jim získat z jejich techniky Case IH to nejlepší.“
Case IH Connect Room Hub: srdce sítě Dealer Connect Rooms
Připojené stroje Case IH a Steyr při práci na poli nepřetržitě generují data – provozní parametry, agronomické údaje – a odesílají je do nově zřízeného centra Case IH Connect Room Hub pro Evropu v rakouském Saint Valentinu. Produktoví odborníci Case IH a Steyr analyzují data, aby vytvořili a neustále vylepšovali algoritmy generující výstrahy, rady pro provoz stroje a užitečné informace pro zákazníka. Connect Room Hub je srdcem sítě Connect Rooms u prodejců Case IH a Steyr, kde je stav strojů zákazníka monitorován nepřetržitě, 7 dní v týdnu.
Když systém Connect Room Hub identifikuje potenciální problém, je automatické upozornění okamžitě odesláno do Connect Room u prodejce zákazníka, který je schopen okamžitě přijmout opatření – někdy ještě předtím, než problém nastane, a zabránit tak odstávce stroje. Prodejce může také provádět vzdálenou diagnostiku stroje zákazníka ze systému Connect Room a dokonce se připojit k displeji stroje a přijmout opatření, aniž by opustil své pracoviště. Connect Room může také pomoci zákazníkům udržovat jejich vozový park v dokonalém pořádku bez narušení zemědělského provozu, protože jim předem navrhne a naplánuje rutinní servisní služby v souladu s pracovním programem.
Zprávy generované systémem Connect Room Hub poskytují zákazníkům cenné informace. Connect Room Hub generuje tři typy hlášení, aby zákazník mohl ze svých strojů dostat to nejlepší, udržovat je v dobrém stavu a chránit své investice.
Měsíční zpráva o historii stroje, generovaná na základě telemetrických dat a dat ze snímačů shromážděných připojeným strojem, poskytuje zákazníkovi lepší přehled o používání a stavu jeho stroje a umožňuje identifikovat případné problémy. Zpráva o péči o stroj uvádí každou údržbu, opravu a kontrolu v průběhu životnosti stroje, čímž zajišťuje sledovatelnost celé jeho servisní historie.
Zpráva o provozu pomáhá zákazníkovi zajistit, aby jeho obsluha používala stroje správně, efektivně a bezpečně. Díky provozním klíčovým ukazatelům výkonnosti a poznatkům, které zpráva poskytuje, může zákazník odhalit anomálie v používání stroje obsluhou nebo určit, kde je prostor pro zlepšení. Může přijmout opatření a projednat s prodejcem uspořádání školení obsluhy na míru.