Hlavní novinkou je u traktorů McCormick X5 motor vyhovující emisní normě Stage V, který nahradil motor s emisní normou 3B/Tier4. Kompaktní čtyřválcové motory FPT F36 s objemem 3,6 litru a systémem přímého vstřikování paliva Common rail jsou založeny na nejnovějších technologiích EGR/DOC/DPF/SCR. Tyto technologie jsou umístěné zcela pod kapotou, což zajišťuje plnou viditelnost z místa obsluhy. Pokud uvažujete o traktoru bez močoviny, McCormick nedávno představil traktor o výkonu 75 koní pouze s technologiemi EGR, DOC a DPF - bez SCR a bez močoviny.
Objem nádrže na naftu se oproti předchozím modelům zvýšil o 15 litrů na 135 litrů. K tomu se přidává nová 13litrová nádrž na AdBlue, která údajně zajišťuje snížení spotřeby paliva a emisí o 10 %. Vylepšena byla také hydraulika s cílem zrychlit ovládání hydraulicky poháněného příslušenství, možnost provádět několik funkcí současně, snížit spotřebu paliva, vibrace a hlučnost.
Jízdní vlastnosti prý zlepšuje volitelná odpružená přední náprava, která v kombinaci s novou mechanicky odpruženou kabinou přijde vhod na nerovném terénu. Poskytuje také větší bezpečnost a pohodlí za všech pracovních a přepravních podmínek. Čtyřsloupová kabina "Total View Slim" nabízí 360° výhled do všech stran díky velké ploše prosklení. Průhledné střešní okno zajišťuje dobrou viditelnost při práci s čelním nakladačem.
Pro všechny pracovní podmínky je na výběr z osmi variant převodovek – od Speed Four 12 V + 12 R (mechanická) až po verzi T-Tronic 48 V + 16 R s plazivými rychlostmi. Systém Twin Lock automaticky zapíná a vypíná uzávěrku diferenciálu a pohon všech kol.