Ještě před světovou premiérou, která proběhla v Americe, jsme už dávno věděli, jak bude nová generace Magnumu vypadat. Ta podědila design od modelových řad Optum a Maxxum. Design je také nápadně podobný již představenému konceptu autonomního traktoru. Novinkou je přepracovaná kabina, která poskytuje 360stupňový výhled, a to díky absenci některých bočních sloupků. Uvnitř se nachází nový displej a vylepšená loketní opěrka MultiControl. Ovládání se provádí skrze osm tlačítek, joystick, čtveřici programovatelných tlačítek a přepínače. S vylepšeným systémem vytápění a klimatizace jsou k dispozici další úložné přihrádky. Nechybí několik držáků na nápoje a nabíjecí porty. Volant je teleskopicky nastavitelný. Vnější zrcátka jsou rovněž nastavitelná z kabiny. Sedadlo se otáčí o 40 stupňů a nové přední a zadní kamery jsou standardem v luxusním provedení traktoru.
Vylepšení se dočkalo zavěšení kabiny a snímače tlaku v pneumatikách. Všechny modely v řadě Magnum budou mít dvouletou tovární záruku nebo 2000 mth (platí v Americe).
Nové traktory Magnum budou vybaveny nejnovější generací systému AFS Connect. Výrobce o něm tvrdí, že poskytne operátorům novou úroveň pohodlí. Bude možné přizpůsobovat, řídit, sledovat a přenášet data tak, jak chce majitel traktoru. Nový Magnum je vybaven novým displejem, operačním systémem, přijímačem a kompletně přepracovaným hardwarovým prostředím, které umožňuje vzdálené zobrazení, možnosti vzdálené podpory a další.
V Evropě se oficiálního debutu nejspíše dočkáme na listopadovém veletrhu Agritechnica v Hannoveru. S tím přijde i více technických podrobností. První vyrobené traktory pro Evropu by měly spatřit světlo světa v první polovině roku 2020.