Například Katharina Hartmannová (28) přijela až z Wildpoldsriedu. Ujela dobrých 20 km na starém traktoru Fendt s dieselovým motorem po dědečkovi, se kterým často jezdila jako spolujezdkyně. Své nadšení pro historické traktory předal vnučce.
Kolem osmé hodiny ranní už bylo parkoviště před Fendt Forum zahaleno stoupajícím kouřem a motory rachotily. Po registraci účastníků následovala krátká kontrola vozidel ze strany TÜV Süd, takže i neregistrované traktory Dieselross se mohly následně zúčastnit okružní jízdy městem Marktoberdorf. V areálu firmy Fendt se traktory seřadily zhruba podle roku výroby a čísla podvozku, takže návštěvníci mohli snadno sledovat vývoj vozidel v průběhu let. Bylo možné pozorovat mnoho technických diskusí, spontánních focení a udivených pohledů. Každý Dieselross byl opatřen informační tabulkou vytvořenou při registraci, takže model, rok výroby a číslo podvozku byly viditelné na první pohled. Na pódiu byla nakonec oceněna čtyři speciální vozidla.
Ocenění získal nejstarší kus Fendt Dieselross: F 9, rok výroby 1933; Michael Barnsteiner, Ottobeuren
Nejmladší Fendt Dieselross: F: F 18 H, rok výroby 1950: Michael Kollmann, Lengenwang
Fendt Dieselross s nejdelší jízdou: F 18; Hans ten Napel, Vriezenveen, Nizozemsko; ujel více než 800 km
Fendt Dieselross s nejdelší cestou po silnici: Martin Hasler, Immenstadt, cesta dlouhá 50 km
Vrcholem pro všechny zúčastněné byla určitě okružní jízda městem Marktoberdorf.