Důležité přitom je, aby správa přístupu k datům byla vyhrazena pouze majiteli stroje. Ten pak podle potřeby může přidělovat a odebírat oprávnění k přístupu servisním partnerům. I obchodní partner Krone může samozřejmě využívat neomezeně tento systém pro své stroje. Příkladem jsou například předváděcí stroje, kde lze přímo v provozu na daném stroji zákazníkovi předvést všechny možnosti a výhody těchto systémů.
„První stroj prodává obchodník – druhý potom servis“ – toto rčení zná téměř každý a podepsal by se pod něj jistě každý majitel zemědělské techniky. Se systémem Krone Smart Support společnost Krone nabídne svým prodejcům možnost poskytovat komplexní, efektivní a do budoucna orientované služby.
Proto chce Krone obchodním partnerům umožnit nahlížet do důležitých dat, jako jsou například aktivní chybové kódy, aktuální umístění nebo počítadlo výkonů stroje. To dává servisu možnost rychle reagovat a co nejlépe se připravit na další výkon. Cílem systému je co nejvíce zkrátit prostoje stroje, ulehčit zákazníkovi a optimálně využít vlastních kapacit. Ten pak podle přes mykrone.green potřeby může přidělovat a odebírat oprávnění k přístupu servisním partnerům. Se systémem Krone Smart Support, přístupným přes mykrone.green, společnost nabídne svým prodejcům možnost poskytovat komplexní, efektivní a do budoucna orientované služby.