Traktor New Holland T5.140 bude využívat dvojitou technologii pohonu, proto bude nést označení Dual Power/ H2 Dual Fuel. Traktor nebude poháněn stoprocentně vodíkem, bude využívána i nafta. Nádrže na vodík budou umístěné na střeše traktoru. Ve světě osobních a nákladních vozidel není tato technologie nová a nizozemská média uvádějí, že poskytuje úsporu paliva mezi 30 a 40 procenty.
Jsou tři možnosti výroby vodíku. Tou první je elektrolýza za pomoci energie sluce. Nejprve se tedy vyrobí v solární elektrárně čistá elektřina a ta následně elektrolýzou přemění vodu na vodík a kyslík. Druhou možností je výroba vodíku z bioplynu. Ten už se na farmě využívá pro pohon plynových generátorů. Třetí, poslední a zdaleka nejméně pravděpodobnou možností je využít přirozené schopnosti biomasy vyrábět vodík, informoval před deseti lety server hybrid.cz.
Vodíkové traktory taktéž nejsou nic nového. V roce 2018 přišla informace, že výrobce FPT Industrial nejspíše rozvíjí technologii vodíkového palivového článku. New Holland dlouho vyvíjí traktory s alternativním pohonem. Mezi jeho nejznámější počin patří traktor New Holland MethanePower s pohonem na biometan.