Motor B6.7H s výkonem 290 koní (216 kW) a točivým momentem 1 200 Nm poskytuje výkon podobný vznětovému motoru s využitím vodíkového paliva s nulovými emisemi uhlíku pro zemědělské aplikace. Poskytuje cestu k nulovým emisím uhlíku.
Technologie vodíkových spalovacích motorů Cummins je k dispozici také ve větším zdvihovém objemu, X15H, s výkonem 400 – 530 koní (298 – 395 kW) a špičkovým točivým momentem 2 600 Nm. Motor X15H nabízí provozní rozsah srovnatelný se současnými vznětovými motory a je ideální pro velké traktory a zemědělskou techniku.
Motor F4.5 Structural o výkonu 120 – 160 koní (90 – 120 kW) byl speciálně navržen pro malé až středně velké traktory pro všeobecné použití. Díky olejové vaně a skříni převodovky spolu s flexibilitou montáže dodatečného zpracování výfukových plynů představuje motor F4.5 kompaktní a výkonnou čtyřválcovou variantu pro traktory ve výkonovém pásmu 120 – 160 koní (90 – 120 kW).
Motor Cummins L9 Harvest je konstruován speciálně pro použití v kombajnech a má jednoduchou a robustní konstrukci bez EGR, což znamená, že je spolehlivý a snadno se udržuje v náročných zemědělských provozech. Kromě toho vlastní zpracování vzduchu, spalování, palivový systém, následná úprava výfukových plynů a možnosti elektronického řízení společnosti Cummins znamenají, že provoz motoru je úzce sladěn s provozem stroje. Klíčové technologie, jako je přeplňování turbodmychadlem, jsou specifikovány tak, aby co nejlépe odpovídaly reakcím, provozním nákladům a produktivitě, které uživatelé kombajnů očekávají.